• Ja (cat)
    Gisteren ging ik een film kijken en ik zette hem gewoon aan, ging prima. Voordat de film begint krijg je allemaal van die trailers van andere films etc. Ik druk dus op de doorspoelknop, doet de afstandbediening het niet. Ik een andere ab proberen, lukt ook niet. Kijken of de batterijen er wel in zaten, die zaten erin, en ze waren vol. Ik dus al die voorstukjes zitten kijken (man dat waren er veel!) is eindelijk het menu er. Ik wil dus op play drukken, doet ie het niet. Ik probeer alle knopjes, maar nee. Ik dacht zo: 'Nou, dan doet de uitknop het waarschijnlijk ook niet.' Dus ik druk op de uitknop op de ab, en JA HOOR. Hij gaat uit. Wat een bitch(krul)
    Zo, dat moest er ff uit(nerd)
    Jullie ook ervaring met eigenwijze huisapparatuur?

"I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

Mijn computer is af en toe eigenwijs -_-'

The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

Hmm.. Niet met huisapparatuur. Wel met de printer. Als ik iets wil printen dan komt er niks uit, na 100x ook niet. Doet m'n ma het éne keer, dan doettie het natuurlijk wel. D:

Ik heb precies hetzelfde, ik weet echt niet hoe het komt..
    Nu moet ik alle dvd's op mijn computer kijken. (krul)

Where there is a sea there are pirates...

Ja, onze wasmachine slaat soms op hol. Hij gaat dan erg bonzen en trillen en weet ik veel allemaal. Soms lijkt hij wel bezeten, ofzo. o.O

"I'm a loser, that means I've been lost before."

Mijn doucheknop gaat elke keer naar 38 graden >.<