• haat aan de suprises

    rollen voorm ijn nieuwe seire over ;;

    Je woont in berlijn en op een dag vind je een zwart witte hond. het lijkt alsof het een zwerver is en je neemt het diertje mee naar huis.je geeft de hond een naam en je verzorgt hem maar op een dag als je hem uitlaat komt er 1 jongen met lang swart haar op je af die beweerd dat het ZIJN hond is.

    rollies ;;
    - Hoofdpersoon BEZET DOOR MYN GEILE SWEETxQUEEN DIE OBSESSED IS
    - BF BEZET DOOR xdreamxon
    - Moeder
    - Meisje uit der klas BEZET DOOR ROckMusiCxLP
    - Iemand van de TH Staff


    INVULLE ;;

    Naam ;;
    leeftyd ;;
    karakter ;;
    foto ;;
    Tekstje ;;


    We can only learn to love by loving.

    hoofdpersoon

    Naam;Paris
    Leeftijd;18
    Karakter;Bitchy,lief&betrouwbaar
    Plaatje;http://media.photobucket.com/image/lisa%20veronicas/RainbowGumDropz/SiteModels/hq05.jpg?o=61
    Tekstje;
    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    info volgt


    Lalalalalalalala.

    Naam ;; Kim
    Rol: BF
    leeftyd ;; KIES JIJ MAAR
    karakter ;; Vrelegen,Stil,Kleserrig
    foto ;; http://img2.timeinc.net/people/i/2007/startracks/070212/paris_hilton.jpg
    Tekstje ;; Hoii,ik ben dus Kim en heb lichtblond haar en ben erg lang en slank. Ik ben volgens mij gewoon echt dom wnat ik weet echt niet veel maarja ach ik ben niet voor niets blond toch? Ik ben best wel een huppelkut maar wel aardig en als mensen mij niet aardig vinden dan hebben ze pech dus ehhm DOEI!!

    - Meisje uit der klas

    info volgt


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    BF :D

    INfoo komt (K)


    Crack a bottle

    Naam ;;
    Joyce
    leeftyd ;;
    16
    karakter ;;
    grote mond,eigenwijs,koppig,bitchi,lief,behulpzaam,spontaan
    foto ;;
    http://www.zonaheroes.com/photos/1200/1296/001_small.jpg
    Tekstje ;;
    Héééj lieverds.Ik ben joyce en ben 16.Ik haat school dus praat over dat ding niet met mij,danku.Ik Houw van muziek,maar wie nu niet?Mijn vrienden zijn het aller belangrijkste en dan spreek ik vooral over mijn bf.Dus wie hun pijn doet,doe ik dubbel zo hard terug pijn.Voor de rest kan shoppen en partys zowiezo niet uit mijn leven ontbreke,want dat is een zeer grote verslaving.Verder heb ik echt totaal ni veel meer te zegge buitten dat ik regen en spinnen haat,marja dat doet er niet echt toe.Bye!<3

    schat ik hb geen zin omd ei shit in te vullen maar ik wil een rol!!!


    *He's the one.

    Naam ;;
    Chantou
    leeftyd ;;
    16
    karakter ;;
    Lief,Koppig,Eigenwijs,Laat van begrip,GRappig
    foto ;;
    http://www.geocities.com/skyez_the_limitz/SkyeSweetnam16.jpg
    Tekstje ;;
    JOw wezens,,
    Mijn naam is duss Chantou , EN ik bn 16 jaartjes oud :DIk hb een aapje genaamt Kelly,, ook wel zusje genoemt
    xD Verder hb ikke een zware lollyverslafing en liefde voor haarspeldjes en Hello Kitty :D
    En haat aan Patsers En huppels,En school natuurijk :D Maarja ,wie niet??
    Ikke is ook allergisch voor vriendjes politiek ,,
    Oewhh,,maaruhh ,,ikke moet gaan
    (K) BuhhBaai ,, Take care Biatch


    Crack a bottle

    dankje lieverd voor de rol<33


    Lalalalalalalala.

    Oewhh :D
    JIppi ,,danke voor de rol lieford (K)


    Crack a bottle

    (A)


    We can only learn to love by loving.

    Het meisje ^^
    Maar info komt en kom ik er veel in (A)
    Wth is een TH staff xD

    Het meisje ^^
    Maar info komt en kom ik er veel in (A)
    Wth is een TH staff xD


    th staff = mensjes die by th werke


    We can only learn to love by loving.

    aah okay ^^
    Maar kies bij mij maar ^^ liefst diegene die er het meest inkomt ^^


    INVULLE ;;



    Naam ;; Romy

    leeftyd ;; maakt niet uit (15)

    karakter ;; LIEF,aardig, soms beeetje biatch, kán als ze wil een hélé grote bek opzetten

    foto ;; (mag anders) http://www.topnews.in/light/files/keira-knightley9.jpg

    Tekstje ;; heejssz ik ben dus romy

    ik hou van fotoows maken enzo
    ik ben ook gek op tekenen peoplessz zeggen dat ik naar de kunstacademie moet maar zo goed ben ik geloof ik nou ook weer niet...
    maarjah het is wat vreemd ik ben zelf een beetje ja gwoon meisje met huppel styl (naja niet HUPPEL maar je weet wel wat ik bedoel) maar ik val op skaters/emo's/goths enzo :S
    maarjah dat weet niemand..

    babbaaaii take care xD <33


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Naam ;; Annelies

    leeftyd ;; 16

    karakter ;; lief, spontaan, koppig, bitchy, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    foto ;; KIJK FOTOBOEK, die eerste

    Tekstje ;;

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al door mocht hebben Annelies en ik leef zo een beetje al 16 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan shoppe, shoppen, shoppen, weggaan met vrienden, shoppen en nog eens shoppen. Eayh i know, i'm en shop-a-holic maar so what? Iedereen heeft zowel z'n eigen verslavingen. Bijvoorbeeld, bij de ene is dat dansen en bij de andere chocolade, wél bij mij is dat dus Shoppen. Daardoor vind je mij ook erg veel in de shoppingcenters ^^ Maar, okay, voor de rest houd ik nog van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade en all that stuff. Maar, ik moet maar eens gaan lieverds want ik moet gaan eten!

    Kissez <3


    Dankje lieve schat <3