Een tijdje geleden kreeg ik enorme ruzie met een vriendin van me. Het kwam erop neer dat er heel veel dingen waren die we elkaar nooit verteld hadden, wat er uiteindelijk op uitdraaide dat ze zei dat ze geen zin meer had om met me om te gaan. We hebben toen afgesproken om elkaar in de vakantie even met rust te laten, en daarna weer te proberen. Tenminste, dat proberen, dat was ik wel van plan. Ik heb niet zo het idee dat zij dat nog wil. Maar ik mis haar zo erg, en ik ben er gewoon nog steeds kapot van. Elke keer als ze zich aanmeldt op msn moet ik gewoon de neiging onderdrukken om een gesprek te beginnen, en als ik haar tegenkom verpest dat mijn humeur voor de rest van de dag omdat alles dan weer terugkomt. Nu was ik van plan om haar aan het eind van de vakantie een sms'je te sturen, of ze misschien iets leuks wil gaan doen. Gewoon een keer naar stad ofzo, en dan hoop ik dat het weer gewoon zoals altijd wordt. Maar ik ben bang dat ze nee zegt, en dan kom ik er helemaal niet meer overheen. Denken jullie dat dat een goed idee is, of niet?
Sorry voor dit zeikverhaal, degenen die het hebben gelezen bedankt ;x
[ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 22:18 ]
Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.