• Jhoa ik heb vandaag tomsdick gezien ö!!! En vrijdag komt ze slape tot zaterdag en whaaaaa !! Twas geweldig!<3

    NIKS!Dat is het probleem!


    Lalalalalalalala.

    (...)
    zet anders in een PB hoe ze noemen, dan plan ik een wraakactie en Anouk zal oowk meedoen

    Gho komaan,iedereen weet tog da z het over mij heeft.Zo lomp ben ik juist nog ni ö

    Ik vin dit niet meer leuk stop eens met ruzie maken schat ik snap het echt niet hoor maar ik wil JIJ en JOYCE niet kwijt!!!!


    *He's the one.

    (...)
    Gho komaan,iedereen weet tog da z het over mij heeft.Zo lomp ben ik juist nog ni ö

    ik weet dat like wel ni en dat weet ik nu nog altij ni,ik ben dan oowk niet iedereen äber ik ben een individueel persoon


    Fanta rules

    IK HEB HET NIET OVER JOYCE VERDOMME! JEZUS ZEG WAT DENKEN JULLIE?DAT ALS IK RUZIE HEB MET IEMAND DIE EIGENLIJK GEWOON EEN FUCKING GOEDE VRIENDIN IS DAT IK DAN ZO OVER HAAR GA ORATEN?SORRY HOOR MAAR NU GAAN JULLIE TE VER.IK HAAT JOYCE NIET,STERKER NOG IK HOU VAN HAAR&WIL HAAR NIET KWIJT,MAAR JA DAT ZIEN JULLIE NIET!


    Lalalalalalalala.

    Lieford ik wil je doodgraag helpen dat weet je maar ik was gwn even bezig met mijn bf shiva ze had problemen met haar ex en die haar vriendin nu en die bgeonnen haar uit te schelden dus ik hielp haar en nu wil ik jouw helpen gaat het om dat ene!!???


    *He's the one.

    (...)

    Wat nou weer?Jezus zeg IEDEREEN maakt me hier pist¬¬'


    Sweetsexieness niet boos zijn ):

    'couse everithing is gonna be alright (:

    maar ik ga essen [a]

    baaiii

    <3333

    love mai sexieness!!


    My Foughts You Can't Decode

    Maarja nu reageert er niemand meer,omdat ze mij toch haten.Achja schijt er aan ik zoek wel andere mensen,tenminste als die wél naar mij luisteren-_-


    Lalalalalalalala.

    Maarja nu reageert er niemand meer,omdat ze mij toch haten.Achja schijt er aan ik zoek wel andere mensen,tenminste als die wél naar mij luisteren-_-

    ik haat jou niet

    Schat ik wil je helpen gaat het over dat ene????


    *He's the one.

    Welk ene? er zijn zoveel 'ene' die kut zijn in mijn leven dus ja...


    Lalalalalalalala.

    GIRLSSS Take it easy alright?
    Maargoed (:

    Welk ene? er zijn zoveel 'ene' die kut zijn in mijn leven dus ja...


    zeg me gwn wat er scheelt ik help je dt weet je toch Bffé.<3


    *He's the one.

    GIRLSSS Take it easy alright?
    Maargoed (:


    SEXBUNNY.<3


    *He's the one.

    OMG ik ben mega hard JALOERS Ö x]

    SIHAM wat is er ?? x


    A. ikmisje.