• Jhoa ik heb vandaag tomsdick gezien ö!!! En vrijdag komt ze slape tot zaterdag en whaaaaa !! Twas geweldig!<3

    Sam. Joa ikke bij jouw slapen x'D


    *He's the one.

    Ik ben jaloers! *jaloers*

    RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!
    we hebbe over u zitte prate over hoe lief gij ni bent ö!<3

    Jezus sorry hoor,nu ben ik nog kwader dan toen net¬¬'

    @Cyn

    Gewoon kwaad om alles&sommige mensen dénken dat ze mij kunnen commanderen en die dénken dat ik alles voor ze doe,maar ik haat die stomme kutpersonen


    Lalalalalalalala.

    haha ja ze komt ook naar mij :D(A)
    iedereen wees jaloers op me xD


    i like cookies :Y)

    Joa idd jij bnt supper lief en jij kmt in mijn serie niet omdat jij mij geholpen hebt??!!!!


    *He's the one.

    JAAA !<3 Omg RENEEHORROR klinkt echt cool! x3 Dat moet echt snel! Owja joyce jij moet ook jaloers zijn op mij ik heb vandaag een vet sexy drummer gezien <3


    I do not hook up.

    Jezus sorry hoor,nu ben ik nog kwader dan toen net¬¬'

    @Cyn

    Gewoon kwaad om alles&sommige mensen dénken dat ze mij kunnen commanderen en die dénken dat ik alles voor ze doe,maar ik haat die stomme kutpersonen



    schat denk gwn na en laat alles eens tot rust komen, ik haat je niet dt weet je toch.x3333


    *He's the one.

    (...)
    RENEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!
    we hebbe over u zitte prate over hoe lief gij ni bent ö!<3

    Hihi <3 Das kei sweet!


    I do not hook up.

    haha ja ze komt ook naar mij :D(A)
    iedereen wees jaloers op me xD

    OMG ik ga ook al bij Sihamsex slapen ik moet het alleen nog vragen x'D LOve.x3


    *He's the one.

    Jezus sorry hoor,nu ben ik nog kwader dan toen net¬¬'

    @Cyn

    Gewoon kwaad om alles&sommige mensen dénken dat ze mij kunnen commanderen en die dénken dat ik alles voor ze doe,maar ik haat die stomme kutpersonen


    wie zijn die mensen? dan vermoord ik die


    Fanta rules

    (...)
    wie zijn die mensen? dan vermoord ik die


    gewoon een paar mensen van Q.


    Lalalalalalalala.

    JAAA !<3 Omg RENEEHORROR klinkt echt cool! x3 Dat moet echt snel! Owja joyce jij moet ook jaloers zijn op mij ik heb vandaag een vet sexy drummer gezien <3


    Welke sexy drummer ö
    ja ikke nu jaloers zijn ;D
    iloveyouuuuuuuuuuuuuuuu<3

    (...)

    gewoon een paar mensen van Q.

    zet anders in een PB hoe ze noemen, dan plan ik een wraakactie en Anouk zal oowk meedoen


    Fanta rules

    Nee laat maar lieverd <3

    en uuh fijn dat mensen die zeggen mijn vriendin te zijn er niet zijn als je ze nodig hebt!


    Lalalalalalalala.

    Lieford wat hb ik gedaan???


    *He's the one.