ik noem het altijd tunnel(cat)
4/5 mm gaat nog wel maar groter.. hmm ik weet niet, stel dat hij gaat onsteken ofzo en dan moet je hem uitdoen dan loop je met zo'n uitgelubberd oor xd
Heechul schreef:
Lelijk en een verpesting van je lichaam. Het lijkt me niet dat je oor opeens weer normaal gaat worden als je stopt met het dragen van die dingen
Zoiets waar ik eigenlijk alleen maar bij kan zeggen; waarom? ._.
Ik vind het zo nog wel mooi, al zou ik het nooit zelf doen.
Maar het is echt lelijk als je het dan uitdoet, heb ik al gezien bij mensen, loop je met zo'n gat in je oor. o.o
The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein
Heechul schreef:
Lelijk en een verpesting van je lichaam. Het lijkt me niet dat je oor opeens weer normaal gaat worden als je stopt met het dragen van die dingen
Zoiets waar ik eigenlijk alleen maar bij kan zeggen; waarom? ._.
Ik heb het ook een tijdje gehad. Een kleintje, 4 mm Maar die had ik eruit gedaan vanwege werkomstandigheden. En nu is het gewoon weer een klein gaatje geworden voor de normale oorbellen.
Ik vind ze niet echt mooi, zeker niet als ze zo groot zijn als die. Gewoon een kleintje vind ik nog wat, maar. Echt van die gigantische dingen vind ik echt lelijk.
I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.
Op school heerste er een discussie over dat geval.
Bij meisjes wordt het als 'oorbel' gezien. Bij jongens als piercing. Maar piercings zijn verboden op school. Dus wat is het nu?
You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me
TaeKey schreef: Kleine Stretchers zijn cool, boven 1 cm not done.
Op school heerste er een discussie over dat geval.
Bij meisjes wordt het als 'oorbel' gezien. Bij jongens als piercing. Maar piercings zijn verboden op school. Dus wat is het nu?
Het is een oorbel, opgerekt. Het is geen piercing want het wordt simpelweg niet gepierct, maar gestreched.