• Ja, vele van jullie kennen die film wel, over een super irritante hond, die alles op eet..

    Ik ben er dus achter gekomen, dat mijn hond verschrikkelijk veel op die hond lijkt. Niet qua uiterlijk, maar hij heeft ook de gewoonte om alles op te eten ;|
    Ooit heeft hij een van mijn slippers half opgegeten, toen werd hij betrapt. En een paar dagen geleden, heeft hij het DS spelletje van mijn broertje weggewerkt, op de chip na.. Like, word dat beest nooit ziek? Hij is zelfs niet gaan schuimbekken toen hij zeep gegeten had, ;'o

    Weet iemand wat er mis is met mijn hond (nerd)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mijn hond is ook zo *kijkt naar hond* Oh, hij heeft mijn broertjes oude schoen in z'n bek. hij heeft m'n stijltang gemold, wat sokken, shirts, schoenen.. --'

    Deep schreef:
    Mijn hond is ook zo *kijkt naar hond* Oh, hij heeft mijn broertjes oude schoen in z'n bek. hij heeft m'n stijltang gemold, wat sokken, shirts, schoenen.. --'

    De mijne ligt nu heel schijnheilig in zijn half opgegete mand..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Hahaha xD Gekke hond heb jij! Maar het lijkt me wel super grappig om dat zo te zien :P

    Ik ken de film Marley and me. Het einde is zo zielig :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mijn hond heeft vroeger mijn teenslipper kapot gebeten..
    En mijn hond eet alles..
    Als die alleen buiten zit moet ge die constant in het oog houden..


    Stop wishing, Start doing..

    Oh wij hebben ook zo'n slecht opgevoede hond, erg eigenlijk _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Miss moet je eens op animal planet kijken naar het programma: Dog whisperer hij komt trouwens ook in Nederland ^^ Die vent weet echt ALLES van honden

    Tja, dat hebben jullie hem blijkbaar niet afgeleerd :>


    I live for the applause, you will die for it.

    astridc schreef:
    Miss moet je eens op animal planet kijken naar het programma: Dog whisperer hij komt trouwens ook in Nederland ^^ Die vent weet echt ALLES van honden

    Believe me, I did, en we hebben geprobeerd het hem af te leren, maar het werkte niet D:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.