• Hoi, ik keek op NeedYouNow's profiel en daar stond dit liedje.



    Het heeft echt heel veel dislike's heel veel haat reactie's etc. Maar... Dat snap ik dus niet. Want ik vind het toch wel een leuk liedje. O___o Maar dat vind ik. Ze heeft trouwens meegedaan aan x-factor.
    Wat vinden jullie ervan? :'D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 19:42 ]

    Nasaal, teveel autotune, totaal geen orginaliteit, commercieel, oftewel het is niks.


    Gradually, then suddenly..

    Draculinda schreef:
    Dear God,
    If you give us John Lennon and George Harrison,
    We'll give you Justin Bieber, Cher Lloyd, Rebecca Black, Jenna Rose & Courtney Stodden.

    Deels mee eens. Justin Biebers liedjes zijn best oke, maar die andere mogen weg


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Draculinda schreef:
    Dear God,
    If you give us John Lennon and George Harrison,
    We'll give you Justin Bieber, Cher Lloyd, Rebecca Black, Jenna Rose & Courtney Stodden.

    + Kurt Cobain, Freddie Mercury, Elvis Presley, Michael Jackson.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Zij heeft echt niet x factor gewonnen hoor, toch? Zij werd vierde ofzo.. dacht ik!

    Mile schreef:
    Zij heeft echt niet x factor gewonnen hoor, toch? Zij werd vierde ofzo.. dacht ik!


    Oh, dacht het wel. Maar heb het even veranderd. =)

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Oh, dacht het wel. Maar heb het even veranderd. =)



    Heeft ZIJ het gewonnen? Pufff ik vond Rebecca ofzo beter en die 1D..-aa-

    Mile schreef:
    (...)


    Heeft ZIJ het gewonnen? Pufff ik vond Rebecca ofzo beter en die 1D..-aa-


    Weet niet heb het niet gekeken. Maar dat dacht ik omdat de winnaar altijd een single krijgt. Maar idk. :8

    Sacrifices schreef:
    (...)

    Weet niet heb het niet gekeken. Maar dat dacht ik omdat de winnaar altijd een single krijgt. Maar idk. :8


    Nou, ze hebben allemaal volgens mij een soort van nummer 1 single ofzo. Naja, het zal wel, maar ik denk niet dat ze heeft gewonnen, naja who cares, ze is niet zo goed al kan ze wel goed rappen, der stem is zo.. ughhh!

    Zo een ramp vind ik het ook weer niet hoor, al is het niet geweldig...


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    MrsChartered schreef:
    Zo een ramp vind ik het ook weer niet hoor, al is het niet geweldig...


    effort never betrays you

    Haha wat grappig! Ik luisterde net dat liedje! Ik vind het wel meevallen. Kom op mensen die al die nare dingen over haar zeggen. Ze is niet voor niets vierde geworden met X-Factor. (Ja, dat heb ik ff opgezocht, ik dacht dat ze had gewonnen)(flower)


    There is nothing more badass than being yourself