• haha, ja serieus. Ze moest nodig naar de kapper want ze kon gewoon bijna niks meer zien met al dat haar voor d'r ogen. En ze had ook veel klitten en zo.
    En nu heeft ze een total make-over gekregen en ziet ze er zo uit;


    Weeeeh I love her (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:00 ]

    Jonsu schreef:
    (...)
    Als een hondje stinkt komt dat meestal door de (verkeerde) voeding, of dat ze hem te vaak wassen (met normale shampoo). Dan gaat de ph-waarde naar de klote en gaat hij heel snel ruiken enzo :Y). Off als ze problemen hebben met ingewanden die zegmaar niet goed werken ofzo

    Weer wat geleerd vandaag. (:


    Freaky just got fabulous.

    aaaaaaaaaaaaaaaaah bijna zo lief als mijn hond:D


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Awww wat een schatje!


    La credenza è una medicina contro il timore

    DonaldDuck schreef:
    aaaaaaaaaaaaaaaaah bijna zo lief als mijn hond:D

    Nein! Mijn hond is de liefste van de hele wereld. (bloos)

    Celestial schreef:
    (...)
    Nein! Mijn hond is de liefste van de hele wereld. (bloos)


    jij weet hoe mijn hond eruit ziet, en je weet dondersgoed dat de mijne de liefste is(bloos)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    DonaldDuck schreef:
    (...)

    jij weet hoe mijn hond eruit ziet, en je weet dondersgoed dat de mijne de liefste is(bloos)

    Ja ik weet hoe je hond eruit ziet, en ik weet niet donders goed dat de jouwe de liefste is en dat kan ook niet want dat is de mijne al. (bloos)

    Celestial schreef:
    (...)
    Ja ik weet hoe je hond eruit ziet, en ik weet niet donders goed dat de jouwe de liefste is en dat kan ook niet want dat is de mijne al. (bloos)


    zolang je het zelf maar gelooft is het goed :'D maar jou hond is wel heeeeel erg schattig(bloos)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Awh, die is super cute. (krul)