• Hier nog een nieuw filmpje dat ik gisteren heb opgenomen op school ( niet opgenomen zoals een cd , gewoon met de camera, hihii XD )

    Ik kon helaas niet te luid want naast het lokaal waar ik stond te zingen was de lerarenkamer inclusief een heleboel leraren, dus het is misschien wel handig om je geluid wat harder te doen, niet te hard!:|

    Hier komt ie:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 16:29 ]

    Echt heel mooi gezongen :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bedankt allemaal! :D

    Hier nog een kort filmpje dat ik op dezelfde dag heb opgenomen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:17 ]

    401 schreef:
    Mhh, moeilijk te beoordelen. Ik vind dat je zuiver kan zingen, maar het liedje spreekt me gewoon niet aan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    snap wel dat vele liedjes jullie niet aanspreken, meeste van mijn leeftijd luisteren er ook niet graag naar XD

    Ik heb nog wel het liedje Tomorrow van Annie, iets anders dan dat ik normaal zing en meesten kennen dat nummer wel :P

    Willen jullie die misschien dan luisteren?

    Before schreef:
    Om de een of andere reden vind ik dit niet zo mooi. Maar ik vind je stem niet zo mooi, dus daar kan het aan liggen

    inderdaad, je klinkt zo, sorry dat ik het zeg, kinderachtig.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz