• Sorry dat ik hier een beetje kom zeiken op Q
    Maar ik voel me echt rot en heb enkele antwoorden hebben

    men vriend en ik zijn al 2 jaar samen hij zij me vroeger elke dag dat ie van me hield
    na een tijd begon dat te minderen ...
    dat vond ik natuurlijk goed je kunt tenslotte niet heel je leven elke dag zeggen dat je van iemand houd

    wat ik het belangerijkste vond is dat ik wist dat hij van me hield
    en dat wist ik ook zeker ! tot vorige week

    vroeger kwam hij elke dag naar mij , nu is hij bijna altijd weg naar zijn vrienden , zegt hij,
    als ik hem vraag of hij nog van me houd zegt hij niks of zegt hij snel ja en draait zijn hoofd weg
    en als ik hem een kusje wil geven moet hij altijd dringend weg

    Wat is er aan de hand ???
    voor de jongens onder jullie ... is dit normaal ?
    voor de meisjes onder jullie ... wat zouden jullie doen als jullie mij waren ?
    ik wil hem echt niet kwijd ! ik zie hem doodsgraag

    ik zou het uitmaken !

    C18 schreef:
    Denk dat je beter met hem kunt praten dan met ons.


    Gradually, then suddenly..

    Ik denk dat hij wat afstand wil nemen omdat zijn verliefdheid er een beetje vanaf is. Tuurlijk, hij is wss nog wel verliefd op je, maar ik bedoel, de roze wolk is weg en dat hij het wat rustiger aan wil doen en wat meer tijd voor zijn vrienden wil hebben. Praat er eens met hem over. Misschien is er wel heel iets anders aan de hand. Wil hij niet praten? Mailen of een brief schrijven kan ook werken. Ik denk dat hij het gewoon rustiger aan wil doen, maar de enige die dat kan zeggen is je vriendje ;)
    Sterkte.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.