• Members of the WAG-gang

Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Delizioso - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Songbird - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Arlandria - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.

[ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:01 ]

Tears are words the heart can't say.

Ik zou verder moeten schrijven maar ik heb er geen zin in/inspiratie voor -___-

Hope goes lost but never dies.

Ik heb heel veel inspiratie en geen tijd om te schrijven haha.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

zit je nog steeds aan dat bats stuk Amber?

ik heb net in het kort gezet welk onder werp bij welk hoofdstuk hoort van mijn Louis verhaal. Het wordt ook een 30 hfdst verhaal + epiloog. (:

Dat doe ik ook altijd, haha. Dan weet ik precies wat overal moet staan (:

Ik heb al een alinea af van Faces going places (:

Ik ben nu aan hfdst 5 van Louis bezig, als die af is stop ik. Ik gaa erst louis afschrijven dan mijn voetbal verhalen afschrijven en dan de SA's. Dan pas begin ik iets nieuws.

Ik moet dus aan 5 stories werken vooralleer ik iets nieuws kan doen.

[ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:23 ]

Ik heb er volgens mij nog meer, maar nog maar twee voetbal verhalen op Q dat nog niet afgerond is. De rest staat op mijn PC en dat komt wel. Ooit (: En dan heb ik Niall, Harry, Zayn en Liam. Harry is al best ver tegen het einde, maar die krijgt een vervolg. En Niall is ook al best ver gevorderd (:

Ik ga om half 10 mijn bed opzoeken denk ik. Morgen heb ik echt een lange dag (:

ik ben morgen thuis, dus morgen wordt Louis dag. (:

Ik ga geen vervolgen doen maar de laatste zin van hoofdstuk 30 bij Louis wordt iets waar de epiloog overg gaat dan. Hij krijgt een goed einde. Real hate weet ik hoe de gaat eindigen, Everyday weet ik ook en Missing weet ik ongeveer. Maar daar moet ik nog dingen zoeken die kunnen gebeuren bij die verhalen. Alle verhalne gaan 30 hoofdstukken hebben, anders is het moeilijk haalbaar.

Arlandria schreef:
    ik ben morgen thuis, dus morgen wordt Louis dag. (:

Ik ga geen vervolgen doen maar de laatste zin van hoofdstuk 30 bij Louis wordt iets waar de epiloog overg gaat dan. Hij krijgt een goed einde. Real hate weet ik hoe de gaat eindigen, Everyday weet ik ook en Missing weet ik ongeveer. Maar daar moet ik nog dingen zoeken die kunnen gebeuren bij die verhalen. Alle verhalne gaan 30 hoofdstukken hebben, anders is het moeilijk haalbaar.

Ghehehe, ik heb echt geen zin meer om aan mijn Barca B story te schrijven. Die van Aaron is toch al bijna afgelopen dus dat heb ik binnen 3 a 4 uur wel af denk ik (:

Waarom moet ik morgen van 9 tot 12 en dan van half 1 tot kwart over 3 werken en dan heb ik mijn feest van 9 tot 1. Dus ik kan wel schrijven ergens tussen door denk ik (:

Weetje ik vind mijn eerste Cesc verhaal nu zo kut he. Mijn voetbalverhalen slaan slecht aan, en nu ik zie hoe het met mijn 1D verhalen gaat is dat echt zo van hmm geen zin om daar aan te schrijven liever aan Louis of Harry.

Ik snap hoe je je voelt. Mijn langlopende voetbal verhalen hebben 23 abo's. Dat is 3 meer dan een verhaal van 1D dat nog niet eens online is...