• Hey,

    Ik bedacht me net: als iedere tovenaar een patronus heeft, dan zijn er toch uiteindelijk te weinig dieren? Want die raken toch ook een keer op, als iedereen een patronus nodig heeft?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    Hey,

    Ik bedacht me net: als iedere tovenaar een patronus heeft, dan zijn er toch uiteindelijk te weinig dieren? Want die raken toch ook een keer op, als iedereen een patronus nodig heeft?


    Mensen kunnen de zelfde patronus hebben
    VB.: Sneep en Lily Potter


    Define "good".

    Ecanus schreef:
    Niet iedereen heeft een patronus en meerdere mensen kunnen hetzelfde dier als patronus hebben? Hoezo zouden er niet genoeg dieren zijn dan?

    Captain schreef:
    Er zijn mensen die dezelfde patronus hebben. Bv. Snape en Lily hadden dezelfde patronus.


    + niet iedereen is zo'n goeie tovernaar / heks om een patronus op te roepen, Draco bijvoorbeeld kan geen Patronus oproepen maar zijn vader dan wel :')


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Er zijn zó véél dieren, is vast wel goed geregeld :')
    Lijkt me trouwens wel leuk:
    Voldemort: 'EXPECTO PATRONUM!'
    Patronus: 'Bzzzz' *vliegt*
    (nerd)


    -

    Meerdere mensen kunnen dezelfde patronus hebben, en je kan mannelijke en vrouwelijke versies hebben van hetzelfde dier.

    Twee mensen zouden elkaar tegen kunnen komen en de zelfde patronus hebben, maar de kans is heel klein omdat maar weinig tovenaars een patronus met vorm kunnen oproepen, en omdat er gewoon veel verschillen zijn tussen mensen. Patronussen kunnen echter veranderen (Tops kreeg een andere patronus door haar liefde voor Lupin) en de kans is groter dat twee mensen dezelfde patronus hebben als ze sterk met elkaar verbonden zijn (hoewel waarschijnlijk mannelijk/vrouwelijk in het geval van een stel)


    quidquid excusatio prandium pro

    Variable schreef:
    Er zijn zó véél dieren, is vast wel goed geregeld :')
    Lijkt me trouwens wel leuk:
    Voldemort: 'EXPECTO PATRONUM!'
    Patronus: 'Bzzzz' *vliegt*
    (nerd)

    Het is een angstaanjagende, allesverwoestende, luid zoemende... VLIEG!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sommige hebben de zelfde en sommige kunnen nog niet eens een patronus oproepen!