• Een meisje (laten we zeggen: An) uit mijn klas (ja, een meisje die je kan beschouwen als vriendin maar dat ze eigenlijk niet is) aapt een ander meisje na. Zij zijn beste vriendinnen. Als de ander er niet is zijn ze een stuk minder waard. Maar dat meisje doet eigenlijk zich veel anders voor dan ze eigenlijk werkelijk is. Zij is gaan roken door de ander, zij is gaan drinken door de ander en zij heeft nu veel vrienden door de ander. Maar zijn deze vrienden wel allemaal echte vrienden? Is An niet gewoon vrienden met al die mensen door het andere meisje? Roddelen die mensen achter haar rug om en vinden ze haar een dom wijf? Het antwoord is Ja.
    Maar omdat iedereen An en mij kennen van 'Goh, die zijn wel vriendinnen want ze nodigen elkaar altijd uit op feestjes' vind ik het toch zielig voor haar. Ze heeft de laatste tijd ruzie met iedereen omdat iedereen haar uit scheld voor een neppe bitch, of een fake doll. Ze kapt alles heel stoer af en zegt dat het andere meisje en zij wel degelijk goede vriendinnen zijn en dat ze wel degelijk zo is. Zou ze vanbinnen kapot gaan en zich af vragen of ze inderdaad dom doet en eigenlijk een zwak verlegen meisje is? Dit vraag ik me vaak af. Ik wil niet dat ze nog dieper in de problemen raakt. Wat is hier allemaal aan de hand?


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Jeeetje, ik zou me liever bezig houden met mijn eigen leven dan dat van iemand die ik nieteens een vriendin noem:8


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Jeeetje, ik zou me liever bezig houden met mijn eigen leven dan dat van iemand die ik nieteens een vriendin noem:8

    Ik doe dat liever wel.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 15:59 ]


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    I couldn't care less...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fact schreef:
    Ik doe dat liever wel.

    Ik snap niet waarom. Wat heb je eraan daar nou je nek over te breken?


    ars moriendi

    Als het je totaal niet interesseert, waarom maak je er dan een topic over aan? (cat)


    All was well.

    het is hartstikke lief van je dat je je zorgen maakt om haar, maar uiteindlijk is zei toch degene die in moet zien dat ze fout bezig is. als jij door al dit gezeik eronder door gaat ben je nog niet gelukkig


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Anchor schreef:
    Als het je totaal niet interesseert, waarom maak je er dan een topic over aan? (cat)

    Het interesseert me wel, dat heb ik toch laten weten aan het einde?
    De mensen die hier reageren vinden het onzin.


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Ik weet trouwens dat het een verlegen meisje is. Mensen die vroeger bij haar op de basisschool hebben gezeten zeiden dat ze een heel stil meisje was.


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Ik snap er maar weinig van.


    <3

    Fact schreef:
    (...)
    Het interesseert me wel, dat heb ik toch laten weten aan het einde?
    De mensen die hier reageren vinden het onzin.

    En wat betekend dit dan;

    Here's my cup of care... oh look, it's fucking empty.

    Dat betekend volgens mij wel dat het je niets interesseert? (cat)


    All was well.

    Dat meisje 'An' zal waarschijnlijk wel een beetje een meeloper zijn; maar toch vind ik het zielig voor haar. Ik hoop dat ze echt vriendinnen vind, en dat ze zich niet meer zo gaat laten doen & haar vriendin na-aapt in alle slechte dingen. Ik vind het helemaal geen probleem dat je zo'n topic aanmaakt hoor, maar... is snap de afbeelding niet?


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Anchor schreef:
    (...)
    En wat betekend dit dan;

    Here's my cup of care... oh look, it's fucking empty.

    Dat betekend volgens mij wel dat het je niets interesseert? (cat)

    Oh dat! ;p Eigenlijk moet het dan lijken dat ik niet zo wil zijn. Want misschien aan het begin van het topic laat ik zien dat ik eigenlijk niet een supervriendin van haar ben. Maar ik denk dat dat inderdaad een beetje onduidelijk gemaakt is door mij (:


    Er is voor de man bepaald geen groter raadsel dan het feit dat er ook vrouwen zijn

    Ik weet niet of ze gaat luisteren naar je, mocht je het aan de orde willen brengen bij haar. Misschien is ze er zelf nog niet aan toe om het (aan zichzelf) toe te geven. Maar je kunt het erop wagen en anders wordt het haar mettertijd wel duidelijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jennieee schreef:
    het is hartstikke lief van je dat je je zorgen maakt om haar, maar uiteindlijk is zei toch degene die in moet zien dat ze fout bezig is. als jij door al dit gezeik eronder door gaat ben je nog niet gelukkig