• en ze heeft verdoving gehad dus nu klink me moeder heel grappig een beetje als een sisseltong van hp :'D
    om het nog nuttig te houden wie is er ook wel eens verdooft geweest ?(ik gelukkig niet )


    Shoganai i ne~

    Mijn vader :'D
    Maar dat was van de kaakchirurg.
    En toen was het ook een beetje dik en zo.
    Het zag er zo zielig uit maar ook zo hilarisch x')

    Ik. Twee keer. En het was zó super kut. Ik kon niet praten, want dan kwam er allemaal speeksel uit mijn mond. En niet drinken want dan liep het er net zo makkelijk weer uit -.-'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hek ik ook welleens gehad, dat is echt vreselijk. Voelt net alsof alles dik is, heel irritant. D;

    ik wel:P
    ik liep toen echt als een mongool te prate xD


    Where words fail, music speaks

    Ik twee keer volgens mij. De eerste keer was met twee tanden trekken, de andere keer was in mijn gehemelte voor een implantaat. Gosh, dát voelde me toch vervelend.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik (maar dat weet je al eileen)
    Mijn neus was verdoofd :Y). Dat is echt Grappig :'D
    Maar ik kon nog wel normaal praten eten en dinken:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik niet, ik heb nog nooit iets aan mijn tanden moeten laten doen ofzo, gelukkig.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik doe nooit aan verdovingen, maar heb wel al veel gaatjes gehad. Tenminste in mijn achterste kiezen. Laatst had ik twee diepe gaatjes helemaal achterin mijn mond, en ik had ook gevuld zonder verdoving, het was echt een hel. Maar ze had ook van te voren niet gezegd dat ze diep waren dus ik vond het best wel een kutstreek maarja.

    Heb overigens wel eens een verdoving gehad hoor, maar ik vind het vervelend dat je dan de hele dag met een scheve bek loopt haha

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 13:02 ]


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Ik doe altijd met verdoving, zonder vind ik pijnlijk


    All I wanna do is lose control

    Ik, toen er kiezen werden getrokken voor een beugel. Dat was zo maf :']


    Caution first, always.

    Ik heb dat wel eens gehad :'D


    -

    Ik meerdere keren, en dat was tot de helft van mijn mond, echt dat voelde alsof de ene helft naar beneden hing en dik was :'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Sacrifices schreef:
    Hek ik ook welleens gehad, dat is echt vreselijk. Voelt net alsof alles dik is, heel irritant. D;


    Kill them with kindness.

    Sacrifices schreef:
    Hek ik ook welleens gehad, dat is echt vreselijk. Voelt net alsof alles dik is, heel irritant. D;


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John