• Ik ben net terug van 'Harry potter and the deathly hallows part 2'
    WAUWWAUWWAUW. Sorry voor het zoveelste topic btw. Maar goed. Ik vond hem écht super. De humor was gewoonweg geweldig en de special effects in 3D amazing. Het einde was ook zo ongelofelijk lief. - nee ik heb niet de boeken gelezen, die ga ik dus in mijn vakantie lezen.
    Ik vond hem beter dan part 1.
    Kortom; aanrader dus!
    Wat vonden jullie?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:56 ]


    To infinity and beyond •

    Ik kom ook net terug van de bioscoop en man hij was echt AMAZING ;D


    Let us die young or let us live forever.

    Ik vond 'm awesome! Ik ben ook vandaag geweest, in 3D. Ik kreeg Potterbrilletje (nerd)
    Maar eigenlijk zou ik 'm nog wel een tweede keer in de bios willen zien :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    ik ga er.. zaterdag heen x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lijkt erop dat ik 'm toch moet kijken.
    Aangezien ik heel Harry Potter vanaf deel 3 maar behoorlijk slecht vond worden, behalve de Vuurbeker. En daarbij was Part I echt booooring :l


    I live for the applause, you will die for it.

    volgensmij gaan jullie me keihard stompen als ik zeg dat ik het niet zo heb op Harry Potter ;x
    hahahh


    T O K I O H O T E L < 3

    NinaNOISE schreef:
    volgensmij gaan jullie me keihard stompen als ik zeg dat ik het niet zo heb op Harry Potter ;x
    hahahh


    Ik ben ook geen zware HP fan, maaar ik heb wel de films gezien ;x De verhaallijn is gewoonweg geweldig.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 0:03 ]


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ik ben ook geen zware HP fan, maaar ik heb wel de films gezien ;x De verhaallijn is gewoonweg geweldig.

    ik heb maar een klein stukje gezien van een film, idk welke en nog nooit een boek gelezen xd
    STOMP ME NIET D:


    T O K I O H O T E L < 3

    NinaNOISE schreef:
    (...)
    ik heb maar een klein stukje gezien van een film, idk welke en nog nooit een boek gelezen xd
    STOMP ME NIET D:


    HAHA. Ik stomp je niet. ;x.


    To infinity and beyond •

    NinaNOISE schreef:
    volgensmij gaan jullie me keihard stompen als ik zeg dat ik het niet zo heb op Harry Potter ;x
    hahahh

    Jij bent echt de enige die ik ken,die niet van hp houdt, ik ook niet haha!!


    live the life you love

    Jaa, ik ga morgen part 1 kijken en in het weekend naar de bios voor part 2. Echt heel erg veel zin in.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik heb hem vandaag ook gezien, en wauw.. Wat een geweldige film! Alleen het einde viel me een beetje tegen, ik had het einde van het gevecht iets spectaculairder verwacht, maar verder was het echt een geweldige film! Ik wil hem nog een keer zien! _O_

    Ik zag 'm 24 uur geleden, nouja toen was ie net afgelopen. MAAR DAMN WAS DAT EEN GOEDE FILM.

    Hier is ook een ander topic over, just so you know.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik vindt het de beste film van alle 8!

    Ik ga hem maandag weer kijken in de bios:X


    (Be)lieve in (you)rself

    Ik wil hem echt super graag zien !
    Maar al mijn vriendinnen zijn op reis en het is nogal sneu om daar alleen te zitten (cat)


    It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities.

    In één woord: WOW! En idd het humor gehalte was hoog, dit keer (: