• Ik woon dus zeg maar half in het dorp en op dit moment is Jannes aan het optreden op de markt, dus ik moet zijn geleuter aanhoren hahahh -.-

    -sorry ik wil niemand hier mee beledigen ofzo, ik houd er gewoon niet van

    duuus, wat is jouw ergenis vandaag? (krul)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:36 ]


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    FML als dat bij mij zou gebeuren(no_chears)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:36 ]


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb jannes al vet vaag gezien en gehoord D;
    Net zoals wat andere nederlandse zangers D;
    Thomas berge ook al..


    ow en mijn ergenis; dr zit iets vast bij me en dat doet zeer + kut vliegen die me irriteerde + me bril & ogen die kut deden.

    Tering wat was ik sjaggi D;

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:37 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ach joh, zo heb ik dus een hele avond Corrie Konings aan moeten horen -__- Ik leef met je mee <3 :'D


    ars moriendi

    Ik bleef laatst bij een vriendin slapen en daar was het de hele nacht Rowwen Hèze ofzo. D8


    Rainbows on my staircase ~

    ach jongens, wat hebben we het toch weer zwaar(cat)
    sterkte iedereen xd hahahh


    Een paard galoppeert met zijn longen, houdt vol met zijn hart maar wint met zijn karakter. <3

    OETER OETER OETER


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik heb net geld genoeg om naar Hans Teeuwen te gaan, en dan heb ik weeral niks van geld...

    ik ga mijn vriendje mij laten trakteren volgende keer we uitgaan. nem.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:55 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mijn ergernis?
    Ehm.. mensen die onder een film in een scheur liggen om godver helemaal niets. Dát ergerde mij vandaag xd.


    To infinity and beyond •

    Mij irriteert het dat ik elke week 2 keer naar de therapie moet >__>
    Boring as hell.

    Over 2 weken en 1 dag zal ik geergerd ijn omdat ik 9 uur in de auto moet zitten met mijn broer en breortje en andre van Duin meot luisteren dan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    het regent D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DonaldDuck schreef:
    FML als dat bij mij zou gebeuren(no_chears)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Levine schreef:
    Mijn ergernis?
    Ehm.. mensen die onder een film in een scheur liggen om godver helemaal niets. Dát ergerde mij vandaag xd.
    dat had ik gisteren bij HP >.<


    Shoganai i ne~

    Prim schreef:
    Over 2 weken en 1 dag zal ik geergerd ijn omdat ik 9 uur in de auto moet zitten met mijn broer en breortje en andre van Duin meot luisteren dan

    nooo, ik heb medelijden xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Dat ik nu net het 'zomer' is verkouden moet worden, met keelpijn, snotneus, hoesten en al :l


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.