• Ik ben niet echt een fan van Harry Potter, maar - you can laugh - mijn moeder had niemand om mee te nemen naar de film dus ben ik met haar meegegaan, part 2. En ik was gewoon echt blown away. Heel de film heb ik met de menukaart van de bioscoop zitten wapperen en me erachter verscholen, een keer heb ik er gewoon op zitten bijten tot ik doorhad dat andere mensen hem ook nog moesten gebruiken. Hij was echt zó spannend, niet normaal. En ik ken niet eens de serie. Natuurlijk ken ik Harry Potter, Ron Weasly, Hermoine Granger, Draco Malfoy, Voldemort, de naam Hogwarts en iets met een geheime kamer, steen der wijzen, iets met een gigantische slang en reuze spinnen. Toen ik jonger was liet mijn zus die slang zien en toen was ik gillend onder mijn bed gaan liggen. HAHAH, ik ben echt een kneus. Had ik nachtmerries. ;x Maargoed, ik klikte eerst op een link en toen zag ik de premiére in Engeland (ik neem aan dat het daar was) en zag ik Tom Felton en Daniel Radcliffe - en die hadden het over een kus tussen Harry en Hermoine. Maar, ligt het nu aan mij of heb ik die niet gezien in part 2? Kwam hij er dan niet in voor of was hij in part 1 - die ik niet gezien heb. Ik ga me echt meer verdiepen in HP -? Want ik vond het al vaag. Maar serieus, de film was echt geweldig. Ik moest echt lachen om het stuk "Are you allright?" "Yeah." "Oh, me too." van Fred en George. Maargoed, kwam de kus voor in part 2?

    edit: Sorry dat ik dezelfde naam voor het topic heb gekozen als iemand anders.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:29 ]


    o

    Ik denk dat je al wat verklapt voor de HP lovers xD


    Stop wishing, Start doing..

    Die kus kwam voor in Part 1 inderdaad.
    Maar dat was enkel omdat het Gruzielelement, die medaillon dat liet zien aan Ron om hem op stang te jagen en te zorgen dat hij het niet zou vernietigen. Dus het is niet dat Harry en Hermione ook wérkelijk hebben gekust. Snap je? :'D

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 23:25 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Serophina schreef:
    Ik denk dat je al wat verklapt voor de HP lovers xD


    Ze verklapt niets. (:
    Dat van die kus is Part 1 en die zullen de meeste al wel gezien hebben.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb ook geen kus gezien.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ze verklapt niets. (:
    Dat van die kus is Part 1 en die zullen de meeste al wel gezien hebben.

    Naja dat leek zo :p
    Ik kijk niet naar die film dus ja :p


    Stop wishing, Start doing..

    Orchideous schreef:
    Die kus kwam voor in Part 1 inderdaad.
    Maar dat was enkel omdat het Gruzielelement, die medaillon dat liet zien aan Ron om hem op stang te jagen en te zorgen dat hij het niet zou vernietigen. Dus het is niet dat Harry en Hermione ook wérkelijk hebben gekust. Snap je? :'D


    god, ik ben gewoon geïnteresseert in Harry Potter. wie had dat verwacht. ik denk dat ik deze vakantie maar eens de boeken ga lezen.. Ik MOET part 1 zien. :]


    o

    Mieters schreef:
    (...)

    god, ik ben gewoon geïnteresseert in Harry Potter. wie had dat verwacht. ik denk dat ik deze vakantie maar eens de boeken ga lezen.. Ik MOET part 1 zien. :]


    Die boeken zijn echt geweldig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Die kus kwam voor in Part 1 inderdaad.
    Maar dat was enkel omdat het Gruzielelement, die medaillon dat liet zien aan Ron om hem op stang te jagen en te zorgen dat hij het niet zou vernietigen. Dus het is niet dat Harry en Hermione ook wérkelijk hebben gekust. Snap je? :'D


    I was an angel living in the garden of evil

    Er is hier een algemeen topic over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Hier is een algemeen topic voor, dus slotje


    "I shut my eyes in order to see.'