Heb hier twee dagen aan gewerkt, dus ik zou het erg kunnen waarderen als jullie tips hebben. Maar voor je, je genialiteit over mijn tekening laat gaan moet je weten dat dit een collaboration is. Betekend dat ik dit samen met iemand anders heb getekend. Mijn beste vriendin heeft de vrouwelijke personage geschetst, en ik heb die in PhotoShop ingekleurd. De mannelijke personage heb ik compleet zelf gemaakt, niet nagetekend, helemaal uit mijn hoofd, etc. Ik gebruik adobe PhotoShop CS3 om deze tekeningen te maken. Hoe dan ook, als iemand advies heeft hoor ik het graag. Ik wil graag beter worden en aangezien ik zelf niet altijd zie wat er mis is, zou ik het fijn vinden als mensen mij erop wijzen. Maar dan heb ik er alleen wat aan als je zegt wat er beter moet en hoe, want anders is het niet meer dan gewoon een beetje afkraken. Als je de tekening niet mooi vind, kijk er dan niet naar en zeg niks. Ik accepteer alleen advies, ga je me afzeiken, dan doe ik daar niks mee. (:
A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.