• Heb hier twee dagen aan gewerkt, dus ik zou het erg kunnen waarderen als jullie tips hebben. Maar voor je, je genialiteit over mijn tekening laat gaan moet je weten dat dit een collaboration is. Betekend dat ik dit samen met iemand anders heb getekend. Mijn beste vriendin heeft de vrouwelijke personage geschetst, en ik heb die in PhotoShop ingekleurd. De mannelijke personage heb ik compleet zelf gemaakt, niet nagetekend, helemaal uit mijn hoofd, etc. Ik gebruik adobe PhotoShop CS3 om deze tekeningen te maken. Hoe dan ook, als iemand advies heeft hoor ik het graag. Ik wil graag beter worden en aangezien ik zelf niet altijd zie wat er mis is, zou ik het fijn vinden als mensen mij erop wijzen. Maar dan heb ik er alleen wat aan als je zegt wat er beter moet en hoe, want anders is het niet meer dan gewoon een beetje afkraken. Als je de tekening niet mooi vind, kijk er dan niet naar en zeg niks. Ik accepteer alleen advies, ga je me afzeiken, dan doe ik daar niks mee. (:


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    volgens mij kan jij mij beter tips geven., xD
    hij is echt mooi ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wejoo, hoe maak je dat, het is echt mooi _O_


    SLOAN.

    Styles schreef:
    volgens mij kan jij mij beter tips geven., xD
    hij is echt mooi ;3


    Haha, nou, geef me een link en ik geef je tips.
    Bedankt!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    SIXPACK ;3
    vet gemaakt, en ik heb eigenlijk geen advies (';


    Me so good.

    Ik vind dat wazige erg mooi gedaan. ^^
    Geen tips te bespeuren, hij is mooi.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    McGonnall schreef:
    Wejoo, hoe maak je dat, het is echt mooi _O_


    Fffff thanks. <33 Hoe? Jaren lang oefenen en een vleugje aangeboren talent. Of eigenlijk is het meer een gave, vind ik dan.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Wow, ik kan je het niet nadoen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik denk dat de arm van het mannelijke personage te dik is.
    Maar aangezien dit totaal niet mijn stijl is, kan ik er verder niks over zeggen. Ik ben meer van de realistische tekeningen, geen cartoon enzo youknow.
    Anyway, nice job.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 20:48 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Sweden schreef:
    SIXPACK ;3
    vet gemaakt, en ik heb eigenlijk geen advies (';


    Sixpacks zijn sexy. <3
    Thanks! Haha, nou ja, is niet erg hoor. Ik zie ook wel eens tekeningen en dan vragen mensen om advies en dan heb ik zoiets van HOLY SHIT DAT IS VEEL TE MOOI.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Sweden schreef:
    SIXPACK ;3
    vet gemaakt, en ik heb eigenlijk geen advies (';


    + miss kan jij mij ook wel wat tips geven ,i kan echt gwn niet tekenen! (A)

    Shockwave schreef:
    Ik denk dat de arm van het mannelijke personage te dik is.
    Maar aangezien dit totaal niet mijn stijl is, kan ik er verder niks over zeggen. Ik ben meer van de realistische tekeningen, geen cartoon enzo youknow.
    Anyway, nice job.


    Thanks! Ja, die schouder he? Ik moet iets meer op mijn anatomie letten. Haha. Bedankt voor je tip!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Mile schreef:
    (...)

    + miss kan jij mij ook wel wat tips geven ,i kan echt gwn niet tekenen! (A)


    Nou, geef me een link? Ik wil altijd advies geven hoor!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Before schreef:
    Ik vind dat wazige erg mooi gedaan. ^^
    Geen tips te bespeuren, hij is mooi.


    Thanks! <33 Ja, dat effect vind ik ook echt heel leuk om te doen. Beetje experimenteren. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Pyro schreef:
    Wow, ik kan je het niet nadoen (:


    Tja, zoiets moet je voor oefenen + een beetje talent hebben. Maar ach, er zijn vast wel andere dingen die jij veel beter kan dan ik. Thanks, though. <3


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.

    Het enige wat me zo opvalt is het petje van het meisje, maar ik weet niet of je daar nog wat aan mag veranderen van je vriendin? (:
    Anders had ik de pet wat minder rond gedaan met wat scherpere hoeken.

    Anyways, deze is weer heel nice <3


    JDN.