• Members of the WAG-gang

    Atelophobia - Lynn - WAG van Xavi Hernández.
    Raiskattiin - Reina - WAG van Jan Vertonghen & Sergio Ramos.
    Delizioso - Elena - WAG van David Villa.
    Panettiere - Marjolien - WAG van Yoann Gourcuff.
    Charade - Anne - WAG van Aaron Ramsey & Jack Wilshere.
    Followill - Malissa - WAG van Bojan Krkic.
    Discography - Esther - WAG van David Villa & Ibrahim Afellay.
    Songbird - Amber - WAG van Lionel Messi.
    Arlandria - Nikki - WAG van Cesc Fabregas.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Charade schreef:
    (...)

    Ik vind de voetballerij soms een beetje slavenhandel.:X

    Jha egt. Maar ik vind eht echt dat ze hem als een pingpongballetje beahndelen. en ik vind het maar best dat Xavi hiermee naar buiten komt. Hij zegt ten minste waar het op staat. Want wellicht wil of mag Cesc dat niet zeggen.


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    (...)
    Jha egt. Maar ik vind eht echt dat ze hem als een pingpongballetje beahndelen. en ik vind het maar best dat Xavi hiermee naar buiten komt. Hij zegt ten minste waar het op staat. Want wellicht wil of mag Cesc dat niet zeggen.


    Cesc mag waarschijnlijk ook niets zeggen, net zoals zijn teamgenoten alleen mogen zeggen dat ze hopen dat hij blijft.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    (...)

    Cesc mag waarschijnlijk ook niets zeggen, net zoals zijn teamgenoten alleen mogen zeggen dat ze hopen dat hij blijft.

    Idd. Eerst zeiden er een paar dat hij zeker weg ging en ze dat goed vonden en die zeggen nu plots dat ze willen dat hij blijft. Jack en Robin waren van in het begin al van dat hij blijft. Robin wil hem omdat hij een speler is die weet wanneer en waar hij moet zijn fo zoiets dacht ik. Maar dan nog, hij gAat dat niet waarmaken als hij hier niet meer wil spelen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:23 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    (...)
    Idd. Eerst zeiden er een paar dat hij zeker weg ging en ze dat goed vonden en die zeggen nu plots dat ze willen dat hij blijft. Jack en Robin waren van in het begin al van dat hij blijft. Robin wil hem omdat hij een speler is die weet wanneer en waar hij moet zijn fo zoiets dacht ik. Maar dan nog, hij gAat dat niet waarmaken als hij hier niet meer wil spelen.


    Als zijn hart in Barca ligt moet hij daarheen gaan, maar ik wacht het allemaal af. Ik vraag me af wanneer de transermarkt sluit. Dan heb je nog een paar drukke/onrustige dagen voor het einde en dan is het allemaal boem afgelopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Duurt nog tot 1 september...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Charade schreef:
    (...)

    Als zijn hart in Barca ligt moet hij daarheen gaan, maar ik wacht het allemaal af. Ik vraag me af wanneer de transermarkt sluit. Dan heb je nog een paar drukke/onrustige dagen voor het einde en dan is het allemaal boem afgelopen.


    Ik hoop zo dat hij zijn hart volgt en niet tegen zijn zin daar moet blijven. Het is duidelijk dat hij van Arsenal houdt maar zijn hart ligt niet daar.


    Tears are words the heart can't say.

    Dus op mijn eerste schooldag weet ik mss maar hoe het zit.


    Tears are words the heart can't say.

    Arlandria schreef:
    (...)

    Ik hoop zo dat hij zijn hart volgt en niet tegen zijn zin daar moet blijven. Het is duidelijk dat hij van Arsenal houdt maar zijn hart ligt niet daar.


    Dat gevoel heb ik ook.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Arlandria schreef:
    Dus op mijn eerste schooldag weet ik mss maar hoe het zit.


    Ik moet de 30ste al naar school-,-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Jha. Pff ik zit daar altijd met in mijn hoofd. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om zo wat tegen je zin bij een ploeg te spelen. Dat moet gewoon.. ik weet niet hoe het te verwoorden. Maar je begrijpt me wel.


    Tears are words the heart can't say.

    HOI _O_


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Arlandria schreef:
    Jha. Pff ik zit daar altijd met in mijn hoofd. Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen om zo wat tegen je zin bij een ploeg te spelen. Dat moet gewoon.. ik weet niet hoe het te verwoorden. Maar je begrijpt me wel.


    Ik begrijp je.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Hey Esther!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Heey Esther *O*


    Tears are words the heart can't say.

    Pff nu voel ik me wat down precies. Nu ik echt besef dat hij er zo onder lijdt. Ik vlieg morgen naar Engeland ik wil hem troosten.

    Ik wist wel dat hij lijdt maar nu is het zo nog erger rpecies nu Xavi het zegt.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:32 ]


    Tears are words the heart can't say.