Ik haat Tokio Hotel ze sucken echt en wrm zijn jullie fan omdat Tom zo vette dreadlocks heeft bill ne dunne vampier is georg een lelijk wezen en gustav een dikzak
-
28 april 2008 - 18:3629 april 2008 - 11:20
het spijt me
ik heb nu iets heel berlangrijks bijgeleerd en dat.. ik durf het niet te zeggen ik schaam me zo beloven jullie me niet uit te lachen?
29 april 2008 - 11:28Okee ik kan het begrijpen maar nou zelf vond ik dat vroeger ook dacht toch echt dat TH uit 1 meisje en 3 jongens bestond hoewel ik Bill nu toch het leukst vind!
I do not hook up.
29 april 2008 - 11:30vertel maar Venom...we lachen niet
Why don't you break my heart
29 april 2008 - 11:3029 april 2008 - 11:31ik heb een vriendje en van hem moest ik zeggen dat TH slecht is of hij zou mij vermoorden
nu is hij opgepakt en hij wou dat iedereen mij zou haten
29 april 2008 - 11:34euh das k*t....en hoe kn nouw iederéén je haten? dr zijn immer mensen die je aardig vinden
29 april 2008 - 11:34Omg
Fucking erg! En idd Bill is een lekkertje maar wel mijne !! Okee maar ik haat je niet hoor
I do not hook up.
29 april 2008 - 11:37euj Hillary deel Bill maar lkkr wnt t is mijn lekkere troetelbeer=D
ennuh Venom khaat je ook nii...ik deel de mening vn je vriendje nii;)Why don't you break my heart
29 april 2008 - 11:3829 april 2008 - 11:40euj Hillary deel Bill maar lkkr wnt t is mijn lekkere troetelbeer=D
ennuh Venom khaat je ook nii...ik deel de mening vn je vriendje nii;)
Jaa maar als je dan gwn achteraf een bericht naar me had gestuurd zonder je vriend had ik je wel geloofd hoor en je niet gehaten.
DutchAngel ach wij delen Bill wel. Ons troettelbeertje en sexxii sexxii jongeetjeI do not hook up.
29 april 2008 - 11:41denk t niet zo gauw, fans reageren grof maar dat houdt niet in dat ze haters meteen haten (ik spreek voor mezelf en miss voor sommige anderen dus als je je aangesproken voelt oke en anders niet) ik bedoel een van mijn beste vriendinnen is een th-hater...ik haat haar daarom toch ook niet
29 april 2008 - 11:43Mehehe, nee niet heel goed maar een paar heule goeie vrienden van me wel, en die gaan het mij de rest ook leren ja. Al moet je daar wel software voor hebben, maarja. Die gozers zijn in de 20 :'DD you know? Maar die hebben het wel vaker gedaan voor mij ja.
als je maar van mn pc af blijft(A)
Ooit, jaar terug oderso, had ik een stalker, en die is nu ook weg dankzij hen. ^-^ Ze hebben die computer vol gestouwd met virussen, en die is dus nooit meer te maken muahaha. Oh nu voel ik me heel slecht maar toch. Gewoon dat Venom weet dat dat ook nog bestaat, en sommige fans het om zo'n klein iets zomaar zouden kunnen doen.29 april 2008 - 11:4329 april 2008 - 11:43DutchAngel ach wij delen Bill wel. Ons troettelbeertje en sexxii sexxii jongeetje
idd precies:D:D hahaxDWhy don't you break my heart
29 april 2008 - 11:54