• De film bedoel ik hè :]. Ik ben gisteren/vanmorgen naar de nacht/morgen-premiere geweest. Oh, hij is zo koewl hè. Echt geweldig... Behalve die kinderen op het einde. Die waren nou niet wat je zegt "de mooiste".

    Wie heeft 'm ook al gezien?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:50 ]


    Are you lost?

    Ik niet maar ik wel hem echt heel graag zien! Ik ben zo benieuwd hoe het afloopt! :D


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik.Ga.Pas.Donderdag. ;-; *cries very hard*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Ik heb geen flauw idee wanneer ik hem ga zien eigenlijk.


    -

    Ik ga zaterdagavond :9~


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ga ooit.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik heb net het eerste deel van de laatste film gekeken, zodat ik het laatste deel ook begrijp. Alleen begrijp ik geen drol van het eerste deel.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Genius schreef:
    Ik heb geen flauw idee wanneer ik hem ga zien eigenlijk.


    effort never betrays you

    Ik ga vanavond (:


    Let us die young or let us live forever.

    Ik ga morgen.. En in de tussentijd hoop ik geen spoilers en dingen tegen te komen D:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Hopelijk is ie beter dan deel 1 van de laatste film want die vond ik best waardeloos :')


    Gradually, then suddenly..

    SSST, ik moet ;m nog zien, niet spoilen :9~.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik, hij was 't laatste deel van de marathon van alle delen :'D I'm deeaad lol. 26 uur in een bios = veel.

    Maar ik vond 'm echt keigaaf. Deel 7.1 vond ik niet zo veel aan en toen had ik zoiets van: jullie mogen het mooi goedmaken met het laatste deel. And hell yeah, they did.


    No growth of the heart is ever a waste

    Unf habbah, dat gevecht tussen Harry en Voldie is zoveeel beter dan in het boek _O_


    SLOAN.

    Genius schreef:
    Ik heb geen flauw idee wanneer ik hem ga zien eigenlijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sombres schreef:
    Hopelijk is ie beter dan deel 1 van de laatste film want die vond ik best waardeloos :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.