• Ik heb dus totaal geen obsessie met Harry Potter, maar ik hou gewoon van de films. Morgen ga ik naar de premiere samen met een paar vrienden. Die ene vriend is dus net helemaal geobsedeerd en blijft er maar over praten. Door hém krijg ik dus echt rare dromen over HP. Vannacht droomde ik gewoon dat ik gezellig thee of koffie (weet ik al niet meer) zat te drinken met Voldie in de geheime kamer.. Ik vond het wel gezellig totdat m'n haar begon uit te vallen en hij zei dat hij er een pilletje had ingedaan waardoor m'n haar uitviel, fijn, was ik kaal. Dan moest ik zo tegen die slang (Heeft het een naam?) vechten en opeens zat ik op een driewieler?
    Ik heb echt te rare dromen..

    Cavanaugh schreef:
    (...)
    Die grote in de geheime kamer ;p Waar we ons theekransje hielden n,n


    De Basilisk dus xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het wel een geniale droom x'D. Ik had eens gedroomd dat ik met Harry Potter op de kermis was, haha :'D.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik had ooit gedroomd dat heel Hogwarts op kamp was, en ik zat in Gryffindor, maar zat de hele tijd bij Draco :')
    Was vorige week ofzo xD


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Memphis schreef:
    Ik vind het wel een geniale droom x'D. Ik had eens gedroomd dat ik met Harry Potter op de kermis was, haha :'D.



    Hahahaha _O_


    If we had not a soul, music would have created it.

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik droomde eens dat ik samen met Hermione, Ron en Harry bij het schaakbord was in deel 1. Was heel gaaf, maar mijn zus moest me weer wekken -.-


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Strijk!
    KuckSorryKuch


    Define "good".

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    whahaha een geniaale droom

    Ik heb serieus een keer gedroomd dat ik "het" deed met Snape xD
    Vervolgens heb ik mijn klasgenoten gewurgd met hun stropdassen.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Soundeffect schreef:
    HAHAHHAHA. Omg, sorry, maar hij klinkt echt géniaal 8D


    Le coeur qui crie l'amour.. / used to be Zolanksi

    Ha, zo funny!
    Ik droomde ooit dat ik opgesloten was (waarschijnlijk in de kelder van Malfoy Manor) en ik kreeg alleen maar bezoek van *huivert* Peter Pettigrew. Disgusting.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]