• • a girl, pain and light

    1996# Maryline wordt geboren, dat maakt Noa Mc Carden en Steve Junior Mase de gelukkigste ouders ter wereld;
    1999# Noa Mc Carden krijgt een steek, barstende hoofdpijn waar ze zich niet tegen kon verzetten, 3-jarige Maryline kijkt toe en verliest haar moeder en Steve Junior Mase zijn echtgenote;
    2000# Dokters in heel het land zijn op zoek naar de oorzaak van de hoofdpijn en het overlijden van Noa Mc Carden;
    2004# Maryline is amper 10 wanneer ze een pijnsteek voelt in haar hoofd, net zoals haar moeder;

    Ik voelde me eerst duizelig. Het duurde niet lang vooraleer er pijn ontstond. Het werd steeds erger. Ik hield mijn hoofd vast. Hoe stopte ik dit? Ik kon niet zuiver nadenken, maar toch realiseerde ik me vrij snel dat dit voorval precies hetzelfde was dan bij mijn moeder. In een fractie van een seconde flitste het beeld van mijn moeder door mijn gedachten. Ik viel op de grond, ik kon het niet houden. Ik voelde goed waar de pijnsteek zat, en het leek erop dat het zich bewoog in en cirkelvormige baan. Het bleef steeds feller worden. Mijn zicht werd ook steeds waziger. Maar op de een of andere manier leek het erop dat ik de pijn kon beheersen. Het bleek dat ik kon kiezen waar de steek naartoe ging. Het deed ongelofelijk veel pijn, maar ik was niet bang en het gevoel leek best vertrouwd.. al had ik het nooit eerder gevoeld.
    Ik zag een geelgroene en felle lichtflits voordat ik mijn ogen sloot en wegviel van de realiteit.

    -> Vervolg:
    Maryline wordt -in tegenstelling tot haar moeder- wakker,
    ze krijgt later in het verhaal vaker van deze pijnsteken en raakt eraan gewend,
    ze ondervindt dat ze inderdaad de steken kan beheersen,
    ze kan op de een of andere manier de pijn uit haar lichaam brengen en merkt dat wanneer ze dat doet de 'pijn' ge-uit wordt als lichtflitsen waarmee ze meer kan doen dan dat ze denkt.

    so,
    verder gaan?
    interesse?
    tips?
    TITEL?

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 14:11 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ja
    ja (oeps foutje [a])
    nee
    geen idee :'D ik zal er nog eens over nadenken (: Maar het lijkt me wel een interessant verhaal om te lezen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:58 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Ja
    Ja
    Nee,
    Omygoood, ik wil hem echt graag lezen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja
    Ja
    Nee,
    Pain i can control.
    I change pain into light.
    Control my pain.
    ..?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 23:01 ]

    Everdeen schreef:
    Ja
    Ja
    Nee,
    Omygoood, ik wil hem echt graag lezen!


    None but ourselves can free our minds.

    verder gaan? Ja!
    interesse? Ja! (waarschuw me maar)
    tips? Eh nee...
    TITEL? The headache of Lichtflits / Lightning (ik ben heel slecht in titels)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 23:01 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    Everdeen schreef:
    Ja
    Ja
    Nee,
    Omygoood, ik wil hem echt graag lezen!

    Goh, (krul) Ik laat het je weten zodra ik hem online zet!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    crescendo schreef:
    verder gaan? Ja!
    interesse? Ja! (waarschuw me maar)
    tips? Eh nee...
    TITEL? The headache. x]

    Ok! (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    GEACTIVEERD


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO