• Ik bedoel zeg maar.., Hoe kan je er voor zorgen dat je verhaal gepubliceerd wordt als een boek? Moet je dan gewoon naar een uitgever sturen? Zo ja, weet iemand een goede uitgever?


    Forever.

    Cavanaugh schreef:
    Je moet het niet eerst als een boek laten maken. Gewoon de A4 pagina's opsturen/brengen, maar ik betwijfel of ze je serieus gaan nemen op zo'n jonge leeftijd ;s Normaal bespreekt de uitgeverij daarna met jou zélf hoe het boek er moet uitzien enzo..

    Er zijn veel meer jonge schrijvers. Ik heb pas een boek gelezen dat is geschreven door een 14-jarige (: - Maar ik ben niet van plan om dit te doen hoor, ik wil gewoon weten hoe dat werkt mocht ik ooit één van mijn verhalen afschrijven, haha!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:22 ]


    Forever.

    Euhmmm, ik heb geen idee. Boek van laten maken en dan naar de uitgever ofzow?;S

    Snuggly schreef:
    (...)
    Dus als ik het goed begrijp.. Zou ik het online zetten, kunnen andere mensen dan zeg maar een aandeel er van kopen? En dan kan het uiteindelijk worden gepubliceerd met het geld dat er is verdient aan de aandelen? Maar je hoeft verder zelf niks te betalen?



    Nee. Het is gratis. Ik ken mensen die er wat op hebben staan. Dus ik zou het nog eventueel kunnen navragen.
    Maar als het wordt uitgegeven, krijg je er zelfs geld voor n___n


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    LittlePirate schreef:
    (...)


    Nee. Het is gratis. Ik ken mensen die er wat op hebben staan. Dus ik zou het nog eventueel kunnen navragen.
    Maar als het wordt uitgegeven, krijg je er zelfs geld voor n___n

    Hmmm me like! Haha!


    Forever.

    Je hebt ook uitgeverijen voor kinderen. Boekscout heeft ook een speciale afdeling voor jongeren t/m 18 jaar, geloof ik ^^


    “Love is a contradiction.”

    Als je 16 jaar of jonger bent, nemen uitgevers je niet aan.
    Dan moet je op deze site kijken, dat is een online boekenwinkel/uitgever die dat wel doen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Claw schreef:
    Ik heb daar geen verstand van, dus sorry. :/


    I´m nothing special.