• Ik bedoel zeg maar.., Hoe kan je er voor zorgen dat je verhaal gepubliceerd wordt als een boek? Moet je dan gewoon naar een uitgever sturen? Zo ja, weet iemand een goede uitgever?


    Forever.

    Ik heb daar geen verstand van, dus sorry. :/


    We accept the love we think we deserve.

    Eerst er een boek van laten maken, dan boek naar uitgever.

    Ik denk dat je het idd naar een uitgever moet sturen, maar ik weet niet welke :x


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Ik dacht dat je je verhaal naar enkele uitgeverijen stuurt en dat zijn dan kunnen zeggen of ze geïnteresseerd zijn of niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Atmosphere schreef:
    Eerst er een boek van laten maken, dan boek naar uitgever.

    Wat bedoel je precies met "een boek er van laten maken" ? Gewoon uitprinten en een omslag er om heen ofzo?


    Forever.

    TenPages.nl
    Publiceer tien pagina's van je manuscript en zorg er voor datje binnen vier maanden 2000 aandelen verkoopt.
    Het is een beetje vriendjespolitiek, maar het werkt zeker. Het is wel erg lastig, maar het werkt hetzelfde als wanneer je naar een uitgever gaat.



    Anders moet je je manuscript, of hele roman - of wat het is - even uitprinten (misschien mailen, maar dat weet ik niet) en stap naar een uitgever. Gewoon eentje kiezen en als het niet lukt, gewoon naar de volgende.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Je moet maar eens kijken op Schrijven Online, ergens bij de vragen van de helpdesk heb ik dat gelezen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Claw schreef:
    Ik heb daar geen verstand van, dus sorry. :/


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.