• Haaaix



    Ik heb weer eens een nieuw idee'tje voor een verhaaltje dus als je een rol erin wilt lees leker verder.



    The Story:



    Silke is 16 jaar. Op school is ze heel populair en ze zit dan ook bij de Hotste meisjes van de school. Wat haar 'vriendinnen' niet weten is dat ze een grote fan van Tokio Hotel is en dat ze met een paar andere meisjes overeenkomt waar de rest van de popi meiden zich aan ergeren. Alles gaat goed tot dat Silke iemand leert kennen waar dat ze nooit van had verwacht dat ze hem zou ontmoeten. Bill Kaulitz. Ze komt supergoed met hem overeen. Op een dag gaat ze naar haar 'vriendinnen' en die hebben het door dat Silke voor TH is. De popi meiden laten Silke in de steek en ze gaat dan maar bij haar echte vriendinnen. Op school wordt ze dan gepest maar alles gaat nog goed tussen haar en Bill... zal er meer van komen tussen haar en Bill... En hoe gaat het nu verder met haar vriendinnen?? Als je een rol hebt kom je het allemaal te weten



    Rollen:

    5 populaire meisjes: 1 Bezet Amy

    Moeder Silke & Misschien schoonmoeder van Bill:

    Wat wil ik allemaal weten??:



    Rol:

    Naam:

    Leeftijd:

    Karakter:

    Hobby's:

    Likes:

    Dislikes:

    Waarom deze rol:

    Foto:

    Klein tekstje:



    IK DOE NIET AAN VRIENDJESPOLITIEK!!!!





    Veel plezier & Geluk


    ChachaCore

    Rol: Populair meisje



    Naam: Amy Jonathan



    Leeftijd: 17



    Karakter: Bitchy, meeloperig, bekakt



    Hobby's: Losers pesten, in de schijnwerpers staan



    Likes: Roze, minirokjes, jongens



    Dislikes: Tokio Hotel,Zwart, emo's



    Waarom deze rol: Dat lijkt me cool DUDE



    Foto: Paris Hilton X__x



    Klein tekstje:
    Hay, Ik ben Amy Jonathan, maar mijn vrienden noemen me Beauty, gewoon omdat ik verschrikkelijk knap ben. Als ik ga zingen(wat ik overigens ook leuk vind) is het publiek opeens verdwenen. Mijn pappie noemt me "Prinses". Ik heb alles wat mijn hartje begeerd.

    Rol: Populair meisje



    Naam: Amy Jonathan



    Leeftijd: 17



    Karakter: Bitchy, meeloperig, bekakt



    Hobby's: Losers pesten, in de schijnwerpers staan



    Likes: Roze, minirokjes, jongens



    Dislikes: Tokio Hotel,Zwart, emo's



    Waarom deze rol: Dat lijkt me cool DUDE



    Foto: Paris Hilton X__x



    Klein tekstje:
    Hay, Ik ben Amy Jonathan, maar mijn vrienden noemen me Beauty, gewoon omdat ik verschrikkelijk knap ben. Als ik ga zingen(wat ik overigens ook leuk vind) is het publiek opeens verdwenen. Mijn pappie noemt me "Prinses". Ik heb alles wat mijn hartje begeerd.


    Je hebt de rol


    ChachaCore

    (...)

    Je hebt de rol


    oke n__n

    Rol:

    Populair meisje

    Naam:

    Yentl

    Leeftijd:

    16

    Karakter:

    Bitchy, Arrogant,

    Hobby's:

    Shoppen met pappies creditcard

    Likes:

    Gucci && Prada Clothes

    Dislikes:

    Merkloze kleding

    Waarom deze rol:

    Lijkt me gewoon Cooll!!

    Foto:

    http://www.coolnfreepix.com/Nicole-Richie/NICOLE%20RICHIE%20IN%20ELEY%20KISHIMOTO.jpg

    Klein tekstje:

    Hai mensen!
    Mijn naam is Yentl en ik ben 16 Jaar!
    Veel mensen vinden me bitchy maar ik bedoel.. wat kan ik er nou aandoen dat ik gewoon Perfect ben!!
    Ik heb eigenlijk niet veel te zeggen Maar Onthoud; Yentl krijgt wat Yentl wil en wanneer ze het wil!!

    Doegg!