• Medeschrijfster :9~

    Ik schrijf over vanalles, verschillende Bands, artiesten, acteurs maar ook gewoon onbekende personen.

    Ik schrijf niet over:
    -Twilight, Harry Potter en/of andere films zelf
    -Selana Gomez
    -Miley Cyrus
    -Jonas Brothers
    -En nog wat andere, maar daar schrijft vrijwel niemand over en anders wordt het lijstje te lang

    De dingen waar je aan moet voldoen, is goed gebruik van hoofdletters en interpuncties, voor de rest maakt het mij niet uit.
    Ik heb nog geen idee in mijn hoofd, dat kunnen we samen bespreken, ik barst sowieso wel van de inspiratie. _O_

    Vrijwilligers? :9~

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 15:25 ]


    Let it come and let it be

    Sure.
    Check mijn storie anders maar eerst of je uberhaupt mijn schrijfstijl goed genoeg vind. Of je wilt t uberhaupt niet, kan ook :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik bied me ook aan (:
    Ik gebruik altijd interpunctie, en heb een goede spelling (een paar kleine uitzonderingen daargelaten) en wil met iemand schrijvennn.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 15:31 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil heel graag een verhaal schrijven over Ron Weasley, als jij ook wilt, kunnen we misschien samen schrijven. (:


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Ik bied me ook aan ;$;$

    Ikke ikke! *zwaait enthousiast met hand*


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    en toen kwam deel twee van het 'Zoek iemand om mee te schrijven'. Iemand gaan kiezen. Muh, ik haat kiezen ;-;


    Let it come and let it be

    Ik ook, maar hé, dat is het leven (krul)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    CountMeIn schreef:
    en toen kwam deel twee van het 'Zoek iemand om mee te schrijven'. Iemand gaan kiezen. Muh, ik haat kiezen ;-;


    Kijk anders bij de verhalen die diegene schrijft en dan welke schrijfstijl je het meeste aanspreekt (krul).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Medieval schreef:
    (...)

    Kijk anders bij de verhalen die diegene schrijft en dan welke schrijfstijl je het meeste aanspreekt (krul).

    Al gedaan, maar jullie schrijven allemaal zo mooi ;-;


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Al gedaan, maar jullie schrijven allemaal zo mooi ;-;



    Uhm..... een getal onder de tien (krul).
    Of je doet met je ogen dicht er eentje aanwijzen (gaat misschien een beetje moeilijk :'DD).


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Whaha, doe dan een verhaal waar we met z'n allen aan schrijven? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gooi lootjes in een hoed en trek er één, dan komt de keuze meestal vanzelf (werkt bij mij tenminste, dan trek ik er één en dan is het zo; nee die wil ik niehieeet! *trekt volgende* wil ik ook niet! *trekt volgende* JAA!!)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Qua schrijven, schrijven jullie allemaal prachtig, maar ik denk dat ik Vanity ga ontvoeren, schrijven met iemand die ik redelijk goed ken, vind ik makkelijker, dan weet je zeg maar wat je van die persoon kunt verwachten _O_


    Let it come and let it be

    Als er geloot wordt schrijf ik me uit :'D

    @Renervatio, Ik heb ervaring met in grote groepen schrijven, dat gaat mis, zo'n grote groep bij elkaar houden valt niet mee, en de helft haakt al af in de eerste week. D:


    Let it come and let it be