• I don't get it. Soms kijk ik even rond op Quizlet, of wherever en dan kijk ik in hun fotoalbum en dan zie ik dit staan 'Lelijk' etc. En dan vervolgens een hele mooie foto. Seriously, ik vind dat een beetje aandachttrekkerij om eerlijk te zijn, als je een foto niet mooi vind zet 'm er dan niet op, en als je vist om complementjes vraag het dan gewoon dat is makkelijker dan jezelf in de grond trappen en wachten om een compliment. En btw, iedereen is mooi, en 'perfect' op zijn of haar eigen manier, don't make yourself feel ugly or let others tell you that, because you're not, you're beautiful.

    (flower)

    A-men _O_


    Let it come and let it be

    Dat is me nog niet opgevallen. Maar je hebt wel gelijk dat het aandachttrekkerij is. 'k Weet begod niet hoe ik het moet schrijven.

    Helemaal mee eens *O*


    -

    CountMeIn schreef:
    A-men _O_


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Easier said than done

    1707 schreef:
    Dat is me nog niet opgevallen. Maar je hebt wel gelijk dat het aandachttrekkerij is. 'k Weet begod niet hoe ik het moet schrijven.


    <3

    Dat is gewoon zielig


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I am damn beautiful :'D
    Egoo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het liefst zeg ik dan 'holy shit what the fuck die is inderdaad lelijk'.
    :>


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja eh, iedereen wil zich graag een beeld bij een naam vormen, dus mensen willen graag even zien hoe je eruit ziet. Dat je je eigen foto dan lelijk vind en hem er toch opzet is geen aantrekkerij, maar puur om even de mensen te laten zien hoe je eruit ziet.

    Máár, weet je, als je hier dan zegt dat je jezelf mooi vind, en blij bent met wie je bent. Dan heb je opeens ontieglijk veel eigendunk volgens iedereen! Zeg je dat je jezelf níét mooi vind, ben je aandachtsgeil.
    Dat valt niet te ontkennen, mensen zoeken altijd wel iets om te klagen hiero!


    Let it come and let it be