• Ik draai nu voortaan elke nacht, of ja in de morgen. Het zijn steeds andere dromen, maar ze zijn zo raar. Ze lijken zo echt. Maar ik snap dus niet hoe het komt. Want de dromen die ik heb gaan niet over iets wat me dwarszit of iets. Ik noem een paar dromen op die ik de afgelopen tijd gehad heb:

    * Ik liep de stallen die bij ons huis staan, naar de kalveren toe op blote voeten. Ik ben bang voor spinnen dus hinkelde ik ongeveer. Toen begon ik opeens met iemand die ik ken over mijn mobiel te praten,
    * Mijn ouders vertelde dat we vakantie gingen (nogal raar) ik hoopte dat we naar Canada gingen alleen ze vertelde me dat we naar Afrika gingen
    * Ik had een wedstrijd op school, gewoon unihockey met de klas. En deed goed mijn best, en scoorde uiteindelijk.
    * Ik zag mijn tennisleraar van 3 jaar geleden, hij gaf me een hand en vroeg hoe het met me ging.

    Hebben jullie ook iets gedroomd waarvan het net leek dat het echt was?


    <3

    Dices schreef:
    Ik droomde ooit eens dat er een dino gewoon in mijn straat passeerde. Ik was wel jong maat het leek zo echt.


    haha, zoiets had ik ook een keer of ja niet met een dino. Maar een vaag wezen dat mijn vader opat, toen had ik ook zo'n gevoel dat dat echt gebeurd was. Ik was toen ook jong.


    <3

    NAPKINS schreef:
    Ik droomde dat mijn moeder voor mijn ogen stierf. Echt dramatisch.


    Dat lijkt me echt erg om te dromen.


    <3

    En ook droomde ik dat al mijn tanden rot waren, en dta zou ik heel erg vinden want er is in totaal 5 jaar gesleuteld aan mijn mond :X


    Owl you need is love.

    401 schreef:
    (...)

    Dat lijkt me echt erg om te dromen.


    Was ook, stond dan op met gezwollen ogen.


    Owl you need is love.

    Ik droomde dat ik iets heel vies rook en ik wist niet wat het was, en op school rook ik het weer, dezelfde geur van mijn droom. Bleek het een vuilbak te zijn :S

    401 schreef:
    (...)

    iehl, dat lijkt me echt eng.

    Niet echt, dromen vertellen je verwachtingen. Gisteravond, wist ik al dat het er aan zou komen, mijn droom wreef het er enkel in. En ja hoor, het zou gebeuren.


    Let it come and let it be

    Zefanja schreef:
    Ik droomde dat ik iets heel vies rook en ik wist niet wat het was, en op school rook ik het weer, dezelfde geur van mijn droom. Bleek het een vuilbak te zijn :S


    haha, daar moest ik eerlijk gezegd best wel om lachen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 15:05 ]


    <3