• Ik draai nu voortaan elke nacht, of ja in de morgen. Het zijn steeds andere dromen, maar ze zijn zo raar. Ze lijken zo echt. Maar ik snap dus niet hoe het komt. Want de dromen die ik heb gaan niet over iets wat me dwarszit of iets. Ik noem een paar dromen op die ik de afgelopen tijd gehad heb:

    * Ik liep de stallen die bij ons huis staan, naar de kalveren toe op blote voeten. Ik ben bang voor spinnen dus hinkelde ik ongeveer. Toen begon ik opeens met iemand die ik ken over mijn mobiel te praten,
    * Mijn ouders vertelde dat we vakantie gingen (nogal raar) ik hoopte dat we naar Canada gingen alleen ze vertelde me dat we naar Afrika gingen
    * Ik had een wedstrijd op school, gewoon unihockey met de klas. En deed goed mijn best, en scoorde uiteindelijk.
    * Ik zag mijn tennisleraar van 3 jaar geleden, hij gaf me een hand en vroeg hoe het met me ging.

    Hebben jullie ook iets gedroomd waarvan het net leek dat het echt was?


    <3

    Deze dromen kunnen uitkomen want ik heb ook wel is voorspellende dromen en dan komt het ook uit. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Ja, iedereen droomt eigenlijk elke nacht, we herinneren ons dat meestal gewoon niets meer. Ik ben erop beginnen trainen en nu onthoud ik bijna elke dag wat ik die nacht heb gedroomd. Daarna zoek ik op internet wat zo'n dromen betekenen. Vandaag droomde ik over een jongen op school, er gebeurde van alles. Toen kwam ik aan bij mijn lief die heel bestoft was, zelfs zijn haar was grijs, ik heb toen het stof van zijn schouders afgeveegd, ik voelde zijn schouders echt in die droom. Heel raar. Meestal heeft het iets met je onderbewustzijn te maken.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik droom bijna elke nacht 'echt'. Heel vaak dat m'n tanden eruit vallen of afbrokkelen :') Of over mensen die ik ken.


    Gradually, then suddenly..

    Athletics schreef:
    Deze dromen kunnen uitkomen want ik heb ook wel is voorspellende dromen en dan komt het ook uit. (cat)

    Inderdaad, dat heb ik ook. Maar zijn bij mij die dromen dan niet zo uitgebreid maar echt alleen een flits van het beeld zegmaar,


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sombres schreef:
    Ik droom bijna elke nacht 'echt'. Heel vaak dat m'n tanden eruit vallen of afbrokkelen :') Of over mensen die ik ken.


    Dat betekent dat je onzeker bent over je uiterlijk en bang bent om oud te worden en je uiterlijk te verliezen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    De laatste tijd droom ik heel vaak rare dingen die ik me dan heel goed kan herinneren. Lijkt ook allemaal heel echt.

    Pyro schreef:
    (...)

    Dat betekent dat je onzeker bent over je uiterlijk en bang bent om oud te worden en je uiterlijk te verliezen.

    Oh, okee. Lekker positief :')


    Gradually, then suddenly..

    Athletics schreef:
    Deze dromen kunnen uitkomen want ik heb ook wel is voorspellende dromen en dan komt het ook uit. (cat)

    Lol, ik droom meestal over dingen van de afgelopen dagen. Het verleden dusss... (cat)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Athletics schreef:
    Deze dromen kunnen uitkomen want ik heb ook wel is voorspellende dromen en dan komt het ook uit. (cat)


    haha, lol. Dadelijk boeken mijn ouders echt een vakantie in Afrika. xd


    <3

    Ik had vannacht zo'n creepy voorspellende droom, ongeveer een uur geleden is 'ie nog uitgekomen ook (cat)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 14:53 ]


    Let it come and let it be

    Ik heb gedroomd dat de mensen van wie ik hou me lieten vallen. en ik moest wakker gemaakt worden met water (lukte niet)


    Hackers suck - and so do you, assh*le

    Ik droomde ooit eens dat er een dino gewoon in mijn straat passeerde. Ik was wel jong maat het leek zo echt.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Beatles schreef:
    Ja, iedereen droomt eigenlijk elke nacht, we herinneren ons dat meestal gewoon niets meer. Ik ben erop beginnen trainen en nu onthoud ik bijna elke dag wat ik die nacht heb gedroomd. Daarna zoek ik op internet wat zo'n dromen betekenen. Vandaag droomde ik over een jongen op school, er gebeurde van alles. Toen kwam ik aan bij mijn lief die heel bestoft was, zelfs zijn haar was grijs, ik heb toen het stof van zijn schouders afgeveegd, ik voelde zijn schouders echt in die droom. Heel raar. Meestal heeft het iets met je onderbewustzijn te maken.


    Ik ben nu aan het opzoeken wat mijn dromen betekenen.


    <3

    CountMeIn schreef:
    Ik had vannacht zo'n creepy voorspellende droom, ongeveer een uur geleden is 'ie nog uitgekomen ook (cat)


    iehl, dat lijkt me echt eng.


    <3

    Ik droomde dat mijn moeder voor mijn ogen stierf. Echt dramatisch.


    Owl you need is love.