• Hoii ,,
    Ik heb wat rolletjes over voor mn nieuwe serie,,


    Op de 1 of andere manier raken jij en Tom in het verleden: 1286. Maar er is 1 probleempje: JIj en Tom kunnen elkaar niet uitstaan..

    Rollen:
    Whihi,ik gaa ook met verassingen doen xD

    Verassing 1: SWEETxQUEEN
    Verassing 2: SayxKiss
    Verassing 3:Nouszie
    Verassing 4: GUSTAVSTEDDY
    Verassing 5:
    Verasing 6 PersianRose

    Wat moet ik weten??
    Niet soo heel geweldig veel:
    Naam
    Leeftijd
    tekstje
    WElke verassing??

    MENSEN !!
    DENK ERAAN: DE MEESTE ROLLEN SIJN VOOR IN HET JAAR 1200.. duss uhh,, je tekstje niet al te modern maken xD


    Crack a bottle

    verassing 4<3

    Naam: Paris
    Leeftijd: 18
    Tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3



    Lalalalalalalala.

    Naam: Anouschka
    Leeftijd: 17
    Tekstje:

    Haay lieverds ik ben Anouschka. Wat ik zoal doe in mijn vrije tijd is gewoon wat buiten rond hangen. Ik vind het altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ook bedenk ik wel eens liedjes in mijn hoofd en zing die gewoon hard op straat mee. Wat ik zoal voor de rest doe. Pfoe. Dat moet je zelf maar uitvinden door het verhaal te lezen. Bubaai «3

    Welke verassing: 3 ^^


    ~

    verrassing 2

    Naam- Stef

    Leeftijd- 17

    tekstje-

    Hello fuckers.

    ik ben Stef een meisie van 17 jaar.

    ik heb altijd ruzie met mijn ouders. Zij vinden mijn sport veel te gevaarlijk, ik doe namelijk aan auto racen, cool toch. Ik hou megaa veel van mijn vriendinnen zonder hen zou ik niks zijn. Ik sta bekend om mijn grote mond Naja kan ik er wat aan doen?!



    xx Stef

    Nu weet ik niet welke verassing ik moet nemen! (A) ><


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    laat je weten wie de rol heeft?x]


    Lalalalalalalala.

    Sgat, nou ben ik toch wel benieuwd welke rollen je bedacht hebt! En ik ga zo maar is mijn spul invullen! xD


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Naam: Cynthia

    Leeftijd: 19

    tekstje:
    Hallo mensen.
    Mijn naam is Cynthia. En ik ben 19 jaar oud.
    Ik woon in een kasteel. Soms voel ik me opgesloten hier. Ik mag bijna niet naar buiten aangezien ik van adel ben.
    Ik heb ook niet veel tijd om dit te schrijven en om ene brief te schrijven duurt dat heel erg lang. Schrijven met een veer is niet bepaald een luxe. Nou, eigenlijk wel aangezien niet veel mensen in deze stad inkt hebben omdat ze arm zijn.
    Nu moet ik gaan er komt een lakei aan.
    Daag.


    Fanta rules

    Btw het is een super idee^^


    Lalalalalalalala.

    Naam: Say

    Leeftijd: 15 (mag je veranderen)

    tekstje:

    Haii!
    Ik ben Say! Maar dat wist je dus al! -_-' Ik hou van muziek en films kijken. Ik doe wat ik wil dus probeer maar niet om mij te veranderen! Fuck niet met mijn vrienden want ik fuck 1000x zo hard terug! Ik speel gitaar, en schrijf mijn eigen liedjes. Ook ben ik vaak op de skatebaan te vinden.. Nou dat was het wel denk ik..
    Have A Nice Day!
    XxX Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Btw het is een super idee^^


    Mijn idee! xD [/proud]


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    KINDERS!!
    De meeste rollen sijn voor in het jaar 1200
    Daar hbben se nou niet bepaald auto's, ipods of skateboards fsoo lkkrtjes (K)


    Crack a bottle

    verassing 4<3

    Naam: Paris
    Leeftijd: 18
    Tekstje:

    Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zingen&gitaar spelen.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3



    Lalalalalalalala.

    Ik heb mijn tekst aangepast^^


    Lalalalalalalala.

    Oki :D


    Crack a bottle

    KINDERS!!
    De meeste rollen sijn voor in het jaar 1200
    Daar hbben se nou niet bepaald auto's, ipods of skateboards fsoo lkkrtjes (K)


    OMFG.. Vergeten.. xD
    Maareh moet ik mijn tekstje aanpassen?
    Best moeilijk als je de rol niet weet! xD
    Ik wil weten welke rollen je bedacht hebt! (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...