• Mijn zusje is niet lief.
    Eerst wil ze een ketting van me jatten, waar ik het of course niet mee eens was.
    Dan wil ze mijn kamer niet uitgaan en gaat ze iemand sms'n in mijn kamer terwijl ik ook mijn privacy wil. Als ze dan eindelijk mijn kamer uitgaat, slaat ze me en bijt ze me en nu bloed ik. Het doet ook pijn...
    Hoe onaardig kun je doen...
    En dit doet ze dan zo'n beetje elke dag. Mijn ouders hebben al is met haar gepraat... Alleen nu doet ze het weer. Ik ga vanavond nog maar is een keer met mijn ouders praten.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Mijn zusje is niet lief.
    Eerst wil ze een ketting van me jatten, waar ik het of course niet mee eens was.
    Dan wil ze mijn kamer niet uitgaan en gaat ze iemand sms'n in mijn kamer terwijl ik ook mijn privacy wil. Als ze dan eindelijk mijn kamer uitgaat, slaat ze me en bijt ze me en nu bloed ik. Het doet ook pijn...
    Hoe onaardig kun je doen...
    En dit doet ze dan zo'n beetje elke dag. Mijn ouders hebben al is met haar gepraat... Alleen nu doet ze het weer. Ik ga vanavond nog maar is een keer met mijn ouders praten.


    Ik heb ook zo`n zusje, ze steelt steeds dingen vn mijn kamer en ze bijt ook.


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Levine schreef:
    Ach mijn broertje doet aan kickboksen. Dus ik ben meestal ook de lul.


    Sterkte'(A)


    I´m nothing special.

    DarkSavior schreef:
    Whuuuut :O Als ik zon zusje had, dan hing er een vuist in haar gezicht :S
    Succes kimmy!


    Believe in yourself, change the world.

    Awh, dat is echt kut D':


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Omg...
    Dat hoor je niet te doen. Niet dat je geen ruzie mag hebben met je broer of zus, maar dit slaat nergens op, zoals ik het nu lees...
    Inderdaad niet lief!


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ik bijt en krab dan terug(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    ik bijt en krab dan terug(cat)

    Heeft geen zin, gaat ze alleen maar harder slaan/bijten/schoppen -_-'


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ik ben drie broertjes gewend en dat is ook geen pretje, maar ik denk dat je haar het best kunt negeren en het tegen je ouders zeggen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Prim schreef:
    Her the same but than with a little brother


    They fell in love, didn't they?

    Wat als je nu één keer serieus kwaad wordt op haar en echt uitvliegt tegenover haar? Wie weet schrikt ze er van [Ik heb geen broers of zussen dus weet ik er niet zo veel van (A)] en anders hé, gewoon eens terugmeppen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Monkeyslut schreef:
    Wat als je nu één keer serieus kwaad wordt op haar en echt uitvliegt tegenover haar? Wie weet schrikt ze er van [Ik heb geen broers of zussen dus weet ik er niet zo veel van (A)] en anders hé, gewoon eens terugmeppen.

    Ze heeft helemaal gelijk. Gewoon een keer kwaad worden dat helpt meestal


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ben al zo vaak serieus kwaad geworden... Werkt niet meer


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dat is niet goed hoor o.o Ik had haar aan der haren mijn kamer uitgetrokken. Ik ben dan ook niet zo agressief, maar als ze dan nog iets gaat uithalen als bijten ofzo, dan zou ik haar gewoon slaan hoor.


    To live would be an awfully big adventure

    Dát is géén zusje, dát is een Animal O.O


    Let it come and let it be

    CountMeIn schreef:
    Dát is géén zusje, dát is een Animal O.O

    Haha, die vergelijking xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful