Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.
Created schreef: Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.
Als bij gelegenheid rolstoelgebruik kan ik hier alleen maar een dikke vette ja op antwoorden.
Vooral als ik loop en niet in mijn rolstoel zit, kijken mensen naar me, of beter gezegd mijn handicap.
Ik hoop echt ooit iemand tegen te komen die dat niet doet, maar naar mijn gevoel is die persoon nog lang niet in zicht.
Created schreef: Eens, als je iemand in een rolstoel ziet dan denk je altijd wel van: 'hee, die zit in een rolstoel.' of je het nou wilt of niet. Maar het verschilt wel of mensen diegene daarom veroordelen of niet.
Je denkt wel altijd eraan dat die in een rolstoel zit, maar betekent dat dat je de rolstoel eerst ziet? Nee!
Als ik iemand zie die zit en toch voortbeweegt, vind ik dat raar en kijk naar de details: hij zit in een rolstoel, het is een vrouw/man, hij heeft ... haren, enz.
Somige mensen wel.
ik probeer er gewoon niet naar te kijken.
Want ik zou het ook niet leuk vinden als iedereen mij aan zou kijken als ik in een rolsoel zat !
Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3