• Na een gesprekje te hebben gehad over liegen, vroeg ik me af: Hoe voelen jullie je er bij als je liegt?

    Ik zelf kan over sommige onderwerpen prima liegen, gewoon omdat ik wéét dat het beter zo is. Maar bij andere bijvoorbeeld 'Ja sorry ik kan niet afspreken want ik zou al me mama naar de stad gaan' daar kan ik me best ellendig om voelen :'D

    Dus, hoe voelen jullie je er bij als jullie liegen? _O_


    Let it come and let it be

    Lol ik voel eigenlijk niks?

    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik probeer vaak zo eerlijk mogelijk te zijn in situaties die ik belangrijk vind, maar aangezien iedereen een leugenaar is, ben ik op die regel ook geen uitzondering :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Liegen maakt me niets uit, maar met sommige dingen kan ik er best spijt van hebben. Maar meestal doe ik het automatisch, dus dan merk ik het niet eens en maakt het me ook niets uit.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Captain schreef:
    Precies zoals jij! De ene keer vind ik het oké, de andere word ik er gewoon verdrietig van. (cat)


    To infinity and beyond •

    Zonder leugens zou de wereld instorten., (cat)
    Nee, ik ben enorm goed in liegen en het is als een automatische piloot bij somige situatie's. en het doet me eigenlijk niet zo veel., ;x

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 21:14 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik lieg over bijna alles en I don't care anymore. Ik vind het wel goed zo.


    Your make-up is terrible

    Hooligan schreef:
    Lol ik voel eigenlijk niks?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik lieg zo vaak eigenlijk, ik voel er niet zoveel meer van.


    -

    Ik heb er geen probleem. Ik lieg ook best vaak,omdat dat beter is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nevada schreef:
    Liegen maakt me niets uit, maar met sommige dingen kan ik er best spijt van hebben. Maar meestal doe ik het automatisch, dus dan merk ik het niet eens en maakt het me ook niets uit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik voel er niks bij, het is gewoon automatisch.


    Olive

    Ik ben echt een slechte leugenaar.. :') En als ik dan lieg, dan voel ik me echt heel schuldig :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind het niet fijn, maar soms is het gewoon makkelijker (cat)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nim schreef:
    Ik ben echt een slechte leugenaar.. :') En als ik dan lieg, dan voel ik me echt heel schuldig :'D

    Zoals het hoort. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...