Hoii
Gistere stapte ik van de bus af en er fietsen 3 jongens voorbij. eentje ervan wijst naar mij en ze draaien zich om en kome nr mij toe, ik had geen idee wa ze vn me moeste. Plots kome ze alle drie rond mij staan en beginne ze mij te duwe en aan mij te trekke. Plots nam een vn de jongens mij vast bij mn armen en riep: ' Vange e!!' Hij duwt mij keihard naar voor maar de andere jongens gaan gewoon aan de kant en ik val keihard op de grond. Toen zei dii andere jong: 'ik ga egt geen vieze emo vangen!!' En toen reden ze weg. Ik keek naar mijn knieen, dii ik nu door mijn kapotgescheurde kousen kon zien en ze lagen helemaal open, bloed liep langs mijn benen omlaag. Er stonde nog 3 mensen aan de halte maar niemand hielp mij:'(. toen ben ik naar mijn vrienden en vriendinne gestrompeld en net voor ik opnieuw viel, vingen ze mij op. 2 vn mn vrienden zijn meteen dii jongens gaan zoeken en mijn vriendinne droege mij nr school. Daar werd ik verzorgd en de politie werd gebeld. Gelukkig mocht ik nr huis gaan, wnt ik bibberde zo hard, ik kon nog nii ens een beker water vasthouden.
Dit is tog niet normaal meer e!! Dat mense u in mekaar slaan gewoon vanwege u kledingstijl! En dat niemand u dan helpt!
Dit kan tog niet?!
Tog?
The quiet scares me because it screams the truth ..