naam Annelies
leeftijd 16
Hobbies Hiphop&Shoppen
likes IceCream, Hello Kitty, vrienden, muziek en all that stuff
dislikes arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten
Foto http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0
tekstje (word mss een beetje aangepast!)
Haaii lovely peopz<3
Mijn naam is zoals je misschien wel al mocht doorhebben Annelies en al 16 hele jaren leef ik op deze coole planeet. Jepjep, ik ben bijna volwasssen [/Bouwt een feestje]. Haha, jaah daaarben ik happy om want dan mag ik eindelijk met de auto rijden. Achajh, verder wat over mij. Ik heb dus blond haar met helder blauwe ogen zoals je op deze foto ziet en ook heb ik een piercing in m'n bovenlip. Cool is hij niet? Mijn zus noemt dat een Marilyn Monroe stipje omdat Marilyn zo'n stipje had recht boven d'r lip. Okay, wat verder over mijzelf. Ik heb dus 2 zussen Stéfani&Rani en mijn ouders zijn nog altijd bij elkaar. Wat ik zelf niet zo leuk vind want, ze ruzieën elke dag echt waar! Voor de rest houd ik veel van m'n vrienden, familie, muziek, m'n haar, Hello Kitty, chocolade, CreamCup's, CupCake's en cadeautjes maar ik heb een veelste grote hekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen, insecten en egotrippers. Serieus, als je een spin of insect naast mij zet gil ik heel de buurt bijeen. Maar, whoops, ik denk dat mijn tekstje een klein beetje te lang word dus ga maar naar de andere mensen hun coole leven kijken want ik ga hier afronden.
KissEz <3