• Hey Lieverders ik heb rollen nodig. Ik ga namelijk een nieuwe serie beginnen.^^

    Mensjes die ik nodig heb;

    * Hoofdrol speelster. (en word de vriendin van Bill)SWEETxQUEEN
    * BF hoofdrol speelster.
    * Zus hoofdrol speelster. (een bitch!)
    * Meisje dat Tom altijd verleid.TomSexx
    * Vriendin Georg.KimxGeorg
    * Bf Gustav.xdreamxOn

    heb ik nogdig;

    naam
    leeftijd
    Hobbies
    likes en dislikes
    Foto en tekstje (word mss een beetje aangepast!)

    Ik moet nog wel een ding zeggen^^

    Sommige rollen komen er nog niet meteen in. Dus soms is het even wachten^^

    Kiss Britt . Xx.


    We'll never be as young as we are tonight

    laat je me plz weten wie de rol van de zus en Bf heeft xD

    xx

    Naam: Charissa



    Leeftyd: 18



    Hobby's: Shoppen



    Karakter: Lief,behulpzaam&betrouwbaar



    Likes: Uitgaan



    Dislikes: TH haters&onredelijke mensen



    Haar: Blond



    Ogen: Groen


    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69782



    Tekstje:



    Haay People;3.Ik ben Charissa,maar noem me liever Char.Ik ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's,nou ja hobby is uitgaan.Ik ben vaak te vinden bij mijn BF Paris en we hebben dan ook de grootste lol samen.Verder heb ik een hekel aan onredelijke mensen&TH haters,ja ik ben een TH fan.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Bubaaii«3


    DE ROL VOOR TOMSDICK ^^


    Lalalalalalalala.

    wnr komt de proloog er ?

    wilj dan iets laten weten

    (H)


    Gilles (ll)

    Zus hoofdrol of BF hoofdrol mijn info komt!

    naam Annelies

    leeftijd 16

    Hobbies Hiphop&Shoppen

    likes IceCream, Hello Kitty, vrienden, muziek en all that stuff

    dislikes arrogante en irritante mensen, egotrippers, spinnen en insecten

    Foto http://farm4.static.flickr.com/3037/2518301192_e7db104b3d.jpg?v=0


    tekstje (word mss een beetje aangepast!)

    Haaii lovely peopz<3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al mocht doorhebben Annelies en al 16 hele jaren leef ik op deze coole planeet. Jepjep, ik ben bijna volwasssen [/Bouwt een feestje]. Haha, jaah daaarben ik happy om want dan mag ik eindelijk met de auto rijden. Achajh, verder wat over mij. Ik heb dus blond haar met helder blauwe ogen zoals je op deze foto ziet en ook heb ik een piercing in m'n bovenlip. Cool is hij niet? Mijn zus noemt dat een Marilyn Monroe stipje omdat Marilyn zo'n stipje had recht boven d'r lip. Okay, wat verder over mijzelf. Ik heb dus 2 zussen Stéfani&Rani en mijn ouders zijn nog altijd bij elkaar. Wat ik zelf niet zo leuk vind want, ze ruzieën elke dag echt waar! Voor de rest houd ik veel van m'n vrienden, familie, muziek, m'n haar, Hello Kitty, chocolade, CreamCup's, CupCake's en cadeautjes maar ik heb een veelste grote hekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen, insecten en egotrippers. Serieus, als je een spin of insect naast mij zet gil ik heel de buurt bijeen. Maar, whoops, ik denk dat mijn tekstje een klein beetje te lang word dus ga maar naar de andere mensen hun coole leven kijken want ik ga hier afronden.

    KissEz <3

    naam - Lily
    leeftijd - 15
    Hobbies - Gitaar Spelen
    likes en dislikes - Like: croque monsieurs, chocolademelk, gitaar spelen, lezen.
    Dislike: Mensen die me niet mogen
    Foto en tekstje:
    http://i7.tinypic.com/4i1mgdz.jpg
    Hai! Ik ben Lily, en ik ben 15. M'n hobby's zijn gitaar spelen en lezen doe ik ook super graag! Ik kan gewoon niet leven zonder chocolademelk of croque monsieurs! Het is een verslaving geworden gewoon! Ik haat het als mensen me bevooroordelen Ik bedoel, ze kennen me niet eens. Achja, er zijn wel meerdere mensen die me raar vinden. Maar als ze me leren kennen dan komen ze meestal te weten dat ik een super lieve meid ben met een hart van goud! Iedereen die een luisterend oor nodig heeft kan bij mij terecht!
    Nu moet ik gaan, Ciao!

    laat je wat weten of ik hem heb of niet?