• Ik heb voor een idee dat ik gisteren had net een trailer gemaakt.

    Het idee:

    Arelia is amper zeventien wanneer ze met haar vader verhuist naar New Orleans en intrekt in een een
    plantage die al tientallen jaren leeg staat. Ze gelooft niet in het onbekende en wil voor alles een verklaring voorgeschoteld krijgen, tot ze 's nachts begint te slaapwandelen en droomt over de vroegere inwoners van het landhuis.


    De trailer:


    Nu is mijn vraag simpel. Vinden jullie het beeldmateriaal en de korte inhoud bij elkaar passen? Mist er iets, zo ja: wat? Wat zou jij anders doen?

    Ik heb de audio aangepast :-)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:11 ]

    Ik vind hem heel mooi _O_ Echt waar, dit is serieus je beste ooit, al vind ik persoon de muziek iets te vrolijk ervoor. De tekst van het liedje past wel, maar ik had eerder verwacht dat je dat stukje van Versaemerge zou gebruiken (dat creepy ding, waar ik de naam van ben vergeten) of Interlude van The Material :x


    Olive

    de muziek past niet echt, ik zou dat veranderen:)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Wow, die trailer is echt mooi! Als je het start vertel het me maar!


    Kill them with kindness.

    Devin schreef:
    Ik vind hem heel mooi _O_ Echt waar, dit is serieus je beste ooit, al vind ik persoon de muziek iets te vrolijk ervoor. De tekst van het liedje past wel, maar ik had eerder verwacht dat je dat stukje van Versaemerge zou gebruiken (dat creepy ding, waar ik de naam van ben vergeten) of Interlude van The Material :x

    Maar dan ga ik bang worden als ik ermee begin ... :x

    Ik vind hem mooi :3
    Van welke film ofzo is dat?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    Ik vind hem mooi :3
    Van welke film ofzo is dat?

    Welk stuk bedoel je precies? :-)
    Btw check de interlude van flyleaf eens. Hij heet Melting :--)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 15:59 ]

    Capulet schreef:
    (...)
    Welk stuk bedoel je precies? :-)
    Btw check de interlude van flyleaf eens. Hij heet Melting :--)


    Al die stukjes :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Capulet schreef:
    (...)
    Welk stuk bedoel je precies? :-)
    Btw check de interlude van flyleaf eens. Hij heet Melting :--)


    Holy shit. Die niet, absoluut niet :'D Te creep. Euhm, maak hem overdag?


    Olive

    AllstarW schreef:
    (...)

    Al die stukjes :')

    De creepy stukjes komen uit Midnight Bayou. Het begin is uit Courage van Orianthi en er zit ook een stukje van Heart In Chains van Kate Voegele in. En ohja, die vrouw voor de spiegel is van Halestorm (Familiar Taste Of Poison)

    Devin schreef:
    (...)

    Holy shit. Die niet, absoluut niet :'D Te creep. Euhm, maak hem overdag?

    Die van Versa vind ik niet echt passen en ik heb niet echt creepy muziek - le sigh

    Capulet schreef:
    (...)
    De creepy stukjes komen uit Midnight Bayou. Het begin is uit Courage van Orianthi en er zit ook een stukje van Heart In Chains van Kate Voegele in. En ohja, die vrouw voor de spiegel is van Halestorm (Familiar Taste Of Poison)


    Thx ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ooh maar met Percipere D:

    Maar als je verhaal er is, wil ik het wel lezen hoor ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De trailer vind ik erg mooi en toepasselijk, de muziek vind ik er alleen écht niet bij passen. Sorry, het past niet bij de sfeer en het meeste van de tekst past er ook niet écht bij. Ik zou er andere muziek voor gebruiken (:


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Prime schreef:
    De trailer vind ik erg mooi en toepasselijk, de muziek vind ik er alleen écht niet bij passen. Sorry, het past niet bij de sfeer en het meeste van de tekst past er ook niet écht bij. Ik zou er andere muziek voor gebruiken (:

    In feite past de tekst er net wél bij (nerd)