ReinaxRamos schreef:
(...)
Maar als het jou om het feit gaat dat het veel gelezen/geschreven wordt, waarom wil je dan een eigen forum? Want, dat heeft niks met schrijven/lezen te maken. En daar bij komt, Twilight, Justin Bieber, Harry Potter, Voetbal.. al die dingen hebben pas na een hele lange tijd een eigen forum gekregen.
Lady Gaga heeft er ook geen (tis maar een voorbeeldje) en die verdiend nog meer een eigen forum dan 1D vind ik.
Nu zijn we 2 dingen door elkaar aan het halen die twee losse dingen moeten zijn. Het ging me erom dat het wel bekend is op q en het voorbeeld daarvan waren de story's. Dat er niet veel over gepraat word enzo, ok. Maar goed, misschien was ik ook wel te vlug met het zeggen van 'One Direction zou een eigen forum moeten hebben', en dat zeg ik nu ook heel eerlijk, want als ik nu kijk, zijn er veel mensen die hen nog helemaal niet kennen, maar daar kom ik nu achter. Bovendien, als er wel veel mensen fan waren geweest had het misschien wel gekund, nu er niet zo veel mensen fan zijn is het idd, zoals bijna iedereen al zegt, overbodig.
“A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin