• Ik kan die reclame van Gourmet echt niet uitstaan...


    Die kat krijgt voer op een wit bordje..
    met wortel
    en peterselie.
    WAAROM ?
    Alsof dat beest dat op eet en alles keurig op het bordje blijft -.-

    Zijn er reclames waar jullie een hekel aan hebben ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Die van Cillit Bang (ofz)

    "Mama komt zo"
    -"Oh nee, debadkamer!"

    En Zolando, C1000, Jumbo, Plus, Of naar Nick en Simon(geen idee waarvan), enz enz


    'how matter talented you are not everybody's going to like you but that's life, just stay strong' - justin bieber

    Zalando, en die ene reclame van dat zeeppompje...daar snap ik het nut niet van? Zeggen ze: Op het pompje zelf zitten ook miljoen bacterien! Dus nu een automatisch zeeppompje waar je niet op hoeft te drukken....Maar je wast toch NADAT je het zeeppompje raakte je handen? Dus dan zijn ze toch weer schoon....echt weird...


    You never fail, unless you keep trying...

    Jarofhearts schreef:
    Zalando, en die ene reclame van dat zeeppompje...daar snap ik het nut niet van? Zeggen ze: Op het pompje zelf zitten ook miljoen bacterien! Dus nu een automatisch zeeppompje waar je niet op hoeft te drukken....Maar je wast toch NADAT je het zeeppompje raakte je handen? Dus dan zijn ze toch weer schoon....echt weird...

    Dat is gewoon weird...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor