• Vandaag kwam mn vriendje heel spontaan langs om een cd af te leveren, wat er op staat weet ik nog niet, want toen ik hem opende rook ik er meteen aan en het rook precies als hem, en ik spacete helemaal en nu zit ik hier als een domme koe de hele tijd te glimlachen met dat ding onder me neus, terwijl me zus me uitlacht xd.

    Hoe gaat het met jullie liefdesleven? (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Backyard schreef:
    Ik zou hem meteen gaan beluisteren?

    En laten we mijn liefdesleven even achterwege houden :W


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Stonem schreef:
    Ik zou hem meteen gaan beluisteren?

    En laten we mijn liefdesleven even achterwege houden :W


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik word gek van mezelf sinds dinsdag (no_chears)


    -

    waarom heb jij dit topic de naam teehee gegeven ik dacht dat het om een nigahiga filmpje ging

    met mijn liefdesleven gaat het slecht het is uit


    You can't not look cool with a crossbow.

    en het rook precies als hem, en ik spacete helemaal en nu zit ik hier als een domme koe de hele tijd te glimlachen met dat ding onder me neus

    Hahaha en vooral die domme koe x'D ga dan kijken wat erop staat?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 20:42 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Stonem schreef:
    Ik zou hem meteen gaan beluisteren?

    En laten we mijn liefdesleven even achterwege houden :W


    Forever.

    Bijna 8 maandjes samen met mijn vriend. Ik neem al zijn spullen af, ik neem ze mee naar huis en als hij er dan niet is ga ik eraan ruiken, ze rieken zo goed. En helemaal naar hem. ;')


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Carcass schreef:
    (...)

    Er staan allemaal liedjes op die hij heeft gemaakt, was even een suprise voor mezelf xd.


    ahhhwww wat lief!

    mijn vriend speelt ook wel eens liedjes op zijn gitaar voor me (H) echt zo schattig :D


    Amor Vincit Omnia

    Stonem schreef:
    Ik zou hem meteen gaan beluisteren?

    En laten we mijn liefdesleven even achterwege houden :W


    None but ourselves can free our minds.

    Aww dat is zo lief!
    & It's crap, believe me. *.*

    Mijn vriendje is jaloers op mijn beste vriendin en ik weet niet wat ik met hem aan moet nu-,-'


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Aww, wat lief ;3

    En goed. Zeer goed.
    Kom er net achter dat ik een jaar en drie maanden samen ben met mijn vriend ;3 Best lang. En stiekem nog steeds verliefd.
    Yay ;DD

    Beatles schreef:
    Bijna 8 maandjes samen met mijn vriend. Ik neem al zijn spullen af, ik neem ze mee naar huis en als hij er dan niet is ga ik eraan ruiken, ze rieken zo goed. En helemaal naar hem. ;')

    Ik had een slaapshirt nodig, dus had ik er één van mijn vriend gejat. Ruikt ook lekker _O_

    awhh, echt superlief.

    Met mijn liefdesleven gaat het geweldig. Heb het liefste vriendje dat iemand zich wensen kan.

    Ah dat is lief van je vriendje!

    Ik heb al drie jaar een relatie met mijn vriendje Craig. Het gaat goed met ons, hoewel we best vaak ruzie hebben de laatste tijd -_-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 1:18 ]


    Here & Now