• Ik heb een vriendin, ze is echt snel aangebrand!
    Als ze aangebrand is, gaat ze echt stug reageren en soms negeert ze me dan.
    Ze wilt ook altijd haar zin, als ze niet haar zin krijg, dan wordt ze snel aangebrand. En soms lijd dat tot ruzie.
    Woensdag gingen we ergens naar toe met een paar andere klassen.(schooltrip)
    Toen we daar van terug waren vroeg ze of ik mee ging naar de mac.
    Ik zei nee. ik heb hoofdpijn.
    Ze had ook mijn andere vriendin gevraagt en zij zei ook nee.
    Toen werd ze weer aangebrand! Maar ik dacht het waait wel over, want soms moet je haar gewoon met rust laten en dan doet ze weer normaal tegen je.
    Altijd als we naar school gaan, spreken we ergens af.
    Donderdag stonden ik en mijn andere vriendin te wachten op haar.
    Wij zagen haar komen, maar ze kwam niet naar ons toe en ze fietste een andere richting naar school. Dus ik en mijn vriendin vroegen ons af: waarom is ze boos? Wat hebben we verkeerd gedaan?
    Toen later op die dag negeerde ze ons. We hebben nog niet met elkaar gepraat. Ik wil nooit ruzie met iemand, en nu hebben we blijkbaar ruzie, net bij de laatste week van school. Ik word gewoon er gek van!><
    Wie heeft ook zo'n vriendin? Hebben jullie soms tips voor een snel aangebrande vriendin?


    Heart in an amor.

    Met haar praten misschien?


    <3

    Zet haar in de vriezer. :Y)

    OT: Ik heb niet zo'n vriendin, maar het is wel vervelend voor je. ;(
    Weet niet echt wat je d'r tegen kan doen.


    There's power in the words you whisper.

    401 schreef:
    Met haar praten misschien?

    Dat lukt niet, want dan negeert ze me.


    Heart in an amor.

    Ik heb geen idee, ik ben de snel aangebrande van het stel ):


    Olive

    ik heb er zo één, en uiteindelijk doen we de volgende keer alsof er niets gebeurd is ><
    in jouw geval zou ik het met haar uitpraten, vragen wat jij haar misdaan hebt, maar probeer haar vooral niet boos te maken en blijf zelf ook rustig.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik, wow ze is vervelend. Zij en ik hadden ruzie, man 1 week lang, ik zo ey (..) jou man. En toen jah toen kwam school in actie en zo, maar gewoon skippen die handel echt, dat zijn geen vriendinnen hoe lief ze soms ook kunnen zijn!

    Zo overdreven heb ik dat nog nooit meegemaakt. Ik zou haar der gewoon mee confronteren, uiteindelijk zal zij zich wel aan moeten passen aangezien je met zo'n karakter sowieso geen vrienden maakt.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    *steekt hand op* yep ik heb er ook zo'n een en volgend jaar kom ik weer bij haar in de klas ._. (nouja het is niet echt me vriendin mee ze liegt ook heel veel)


    Shoganai i ne~

    Ik heb dr zo 1 alleen zij is ook diegene die als eerste weer praat, dus ik geef dr geen aandacht meer aan ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wilde bijna antwoorden:
    Hou haar dan weg van het vuur,
    maar idd, praten helpt het beste (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Harrison schreef:
    Zet haar in de vriezer. :Y)

    OT: Ik heb niet zo'n vriendin, maar het is wel vervelend voor je. ;(
    Weet niet echt wat je d'r tegen kan doen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    negeren.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oke, dit is gwn te overdreven... Echt kinderachtig.
    Praat met haar en zegt dat ze reageert als een 5 jarige. Wejoow, overdrijven is blijkbaar ook een vak.
    :S


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Oké vaaaaaaage vriendin heb jij!@ Zeg maar dat ik dat heb gezegdxD
    Gewoon met haar praten, misschien heeft ze wel een reden dat ze zo snel pissig word. En anders als je er echt gek van word es pissig terug doen, kijken hoe ze reageert! Misschien word ze dan wel bang, misschien niet zo lief maar is ook een optie x) Maar zo te horen moet ze leren met haar woede en teleurstelling omgaan.. Komt vanzelf met wat tijd

    ik zag de titel en ik dacht meteen aan een vriendin van me(cat)
    maar ik zou het gewoon negeren. zij heeft ruzie met jou, jij niet met haar. als het een goede vriendin is komt ze vanzelf wel bij je terug want dit gaat gewoon helemaal over niets. kun je er echt niet tegen stuur een sms'je of probeer met haar te praten.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.