• Hmmm-, ik zat hier al vaker aan te denken, proffecioneel visagiste te worden. Gezien ik me graag bezig houd met make-up, en mezelf altijd streng op mijn uiterlijk heb beoordeelt en erg perfectionistisch ben.
    Vlakbij zit namelijk ook nog eens een school, echt gericht op enkele beroepen waaronder visagie, dus bij die school zit ook een winkeltje, waar je goedkoop, grote verpakkingen van merk-producten kunt kopen. Ze zitten wel neit in van die prachtige potjes ed, maar het is toch minstens even goed, goedkoper en ook nog eens een grotere hoeveelheid van het product.

    Wat vinden jullie van de beroepen rondom uiterlijkheden? (Visagie, kaper, mode-ontwerper, plastisch-chirurgie, etc op hoog niveau)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:29 ]


    Let it come and let it be

    Meh, iemand moet 't doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Aangezien ik de richting volg die alles te maken heeft met make-up en het uiterlijk kan ik er enkel positief over oordelen. Al moet ik je wel waarschuwen voor visagie, al ben je graag met make-up en je uiterlijk bezig, er komt veel meer bij kijken dan kloten met make-up en wat uit proberen. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De eerste vraag die ik me stel; heeft visagie veel werk?
    Dat lijkt zo'n studie waar je moeilijk werk bij vindt..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Licht aan het beroep wat ik er van vind. Zelf zou ik het nooit willen worden maar als je het leuk vind moet je het gewoon doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Tranquillity schreef:
    De eerste vraag die ik me stel; heeft visagie veel werk?
    Dat lijkt zo'n studie waar je moeilijk werk bij vindt..


    Toch wel, in de media. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Aangezien ik de richting volg die alles te maken heeft met make-up en het uiterlijk kan ik er enkel positief over oordelen. Al moet ik je wel waarschuwen voor visagie, al ben je graag met make-up en je uiterlijk bezig, er komt veel meer bij kijken dan kloten met make-up en wat uit proberen. (:

    Dat weet ik, je moet aan veel meer dingen denken dan alleen 'oh ik ga eens roze make-up bij haar op doen', maar bij ieder beroep komt er wel iets onverwachts om de hoek kijken.


    Let it come and let it be

    Orchideous schreef:
    (...)

    Toch wel, in de media. (:

    En anders kun je bijvoorbeeld met anderen mensen die je hebt leren kennen tijdens je opleiding een eigen bedrijf starten in een grote stad (:


    Let it come and let it be

    Ik vind het allemaal interessant, maar bijvoorbeeld make-up, dat doe ik liever gewoon bij mezelf.. Bij anderen opdoen lijkt me niks en ik zou liever een andere job nemen, psycholoog of iets, dat ligt me meer [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ach als het iets is waar je gevoel voor hebt moet je het gewoon proberen vind ik.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het wel leuk, alleen het is niet iets voor mij.


    <3

    Ik deed kappers opleiding alleen ben dr vanaf gestapt
    Lang staan + vaak oogcontact + veel praten = niet Syll


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    CountMeIn schreef:
    (...)
    Dat weet ik, je moet aan veel meer dingen denken dan alleen 'oh ik ga eens roze make-up bij haar op doen', maar bij ieder beroep komt er wel iets onverwachts om de hoek kijken.


    Ja, en het kan allemaal heel erg leuk zijn als je het op jezelf doet, maar eens dat je het op iemand anders moet doen wordt het echt moeilijk. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, en het kan allemaal heel erg leuk zijn als je het op jezelf doet, maar eens dat je het op iemand anders moet doen wordt het echt moeilijk. :'D

    Ik vind dat júíst makkelijker, vriendinnen kwamen wel eens naar mij toe als ze naar een feest gingen ofzo :Y)


    Let it come and let it be

    Ik vind dat soort beroepen leuk!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    401 schreef:
    Ik vind het wel leuk, alleen het is niet iets voor mij.


    If you spread your wings, you can fly away with me.