• Alleen maar omdat je naar muziek luisterd dat nog al "sad" is en "Life is a bitch" -achtig is, ben je gelijk iemand die neigt om te gaan snijden? Like, seriously? Ik denk dat iedereen wel eens naar zo'n nummer heeft geluisterd. Like, gosh ik ken daar zó niet tegen!


    Forever.

    Levine schreef:
    (...)

    Serieus hé. Waarom moet je altijd zo hard zijn -__-

    Ik ben niet altijd zo. En mensen vatten veel dingen verkeerd op. Hm.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ken het,ik luister naar muziek die op het eerste gezicht heel depressief lijkt(ok sommige liedjes zijn ook echt depressief, soms schik ik er zelf van) maar dat soort muziek is juist geel gevoelig en vaak zijn de teksten heel mooi beschreven en verrassend positief. Daarom luister ik er naar. Maar nee volgens andere ben ik zwaar depressief en alles.
    Maar ja mensen zijn nu eenmaal dom,laat ze maar lekker praten als jij je goed voelt bij die muziek maakt het toch niks uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    SYN schreef:
    (...)
    Ik ben niet altijd zo. En mensen vatten veel dingen verkeerd op. Hm.


    Nou sorry, maar de meeste van je opmerkingen zijn hard.


    To infinity and beyond •

    Beetje kinderachtig om er een topic over te maken trouwens (':


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Levine schreef:
    (...)

    Serieus hé. Waarom moet je altijd zo hard zijn -__-
    Het leven is hard he.


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    (...)Het leven is hard he.


    Wtf, je hoort gewoon normaal te reageren -__-


    To infinity and beyond •

    Laufeyson schreef:
    (...)Het leven is hard he.

    Leven is niet hard de mensen in je leven maken je leven hard. Het leven zelf niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Levine schreef:
    (...)

    Wtf, je hoort gewoon normaal te reageren -__-
    Ik reageer normaal, in tegenstelling tot jouw nu? met je 'wtf' en '-_-'.
    calm down.


    I live for the applause, you will die for it.

    Laufeyson schreef:
    (...)Ik reageer normaal, in tegenstelling tot jouw nu? met je 'wtf' en '-_-'.
    calm down.


    Ik had het niet over jou (:


    To infinity and beyond •

    Neus ophalen, middelvinger uitsteken en verder gaan, mensen zullen altijd over je oordelen en daar moet je je overheen zetten (:


    Olive

    Levine schreef:
    (...)

    Nou sorry, maar de meeste van je opmerkingen zijn hard.

    niemand die het waagt om te ruzieën met haar. lijkt me juist handig =]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    oh en OT: het is laag van die mensen, maar je kunt twee dingen doen, er teveel over gaan nadenken en je bang laten maken of gewoon denken: life goes on en ze negeren. in beide gevallen verdwijnen ze toch niet (er zullen altijd zulke mensen in je leven zijn) so you can choose


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol dus.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    NYC schreef:
    Beetje kinderachtig om er een topic over te maken trouwens (':

    Tsja, het is zoiezo al kinderachtig als mensen vinden dat je een snijder bent als je naar zulk soort muziek luisterd. Dus het boeit me niet of ík nu kinderachtig ben om er een topic over te maken.


    Forever.

    Lekker boeiend wat anderen van jouw muziekstijl vinden.


    "Well, well. Look who we've got here!"