• Ik kan echt niet met spullen omgaan volgens mij. Gisteren zat ik aan de computer, en was een film aan het kijken. Had het scherm verzet, daarna zet ik hem terug was ik even gewoon aan het computeren viel hij beeldscherm uit. Ik hopen dat hij te warm was doordat hij daardoor uitviel (wat me eigenlijk ook onlogisch leek, want hij is zovaak warm) Ik naar de kabels kijken van het scherm en voor mijn gevoel was hij gewoon goed aangesloten. Net probeerde wilde ik kijken of dat het beeldscherm het weer deed hij het weer niet. Ik heb aan een broer verteld, maar als mijn andere broer echt achter komt word hij heel erg kwaad op mij tenminste als hij echt kapot is. Ik weet eigenlijk niet echt een goede reden waarom ik dit postte, maar ik wilde het gewoon even kwijt.

    Onze spullen thuis zijn gewoon aan vervanging toe.

    EDIT: Ik heb het al weer opgelost, bedankt voor alle reacties.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 11:18 ]


    <3

    Viel hij er gewoon uit?
    Oké, dat is echt vaag..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Oke, misschien is die draad tussen scherm en bak slecht? Controleer die eens van beide kanten (;


    Olive

    Mutant schreef:
    Viel hij er gewoon uit?
    Oké, dat is echt vaag..


    Ja, ik was aan de computer en opeens viel het beeldscherm uit. Maar ik hoorde nog wel gewoon het geluid van msn.


    <3

    Volgens mij ligt het gewoon aan de kabels, of misschien is de batterij leeg? Ik weet het niet zo zeker, maar het kan ook zo zijn dat er een kabel verschoven is toen je het scherm verzette. Dat lijkt me tenminste logisch. Dat had ik laatst ook, en ik keek er zo overheen. Misschien moet je nog een keer goed kijken, voordat je broer of jij denkt dat het misschien kapot is. x


    We accept the love we think we deserve.

    Hmmm-, veel doden op Quizlet de laatste tijd...

    Misschien moet je de computer even met rust laten, en de stekker uit het stopcontact laten?


    Let it come and let it be

    Claw schreef:
    Volgens mij ligt het gewoon aan de kabels, of misschien is de batterij leeg? Ik weet het niet zo zeker, maar het kan ook zo zijn dat er een kabel verschoven is toen je het scherm verzette. Dat lijkt me tenminste logisch. Dat had ik laatst ook, en ik keek er zo overheen. Misschien moet je nog een keer goed kijken, voordat je broer of jij denkt dat het misschien kapot is. x


    Volgens mij zit er geen batterij in? Maar uh, ik heb gisteren al gekeken. Weer een probleem, de computer zelf staat op een vage plek, waar bijna geen ruimte it. Dus als ik het goed wil zien moet ik de computer verschuiven, misschien nog wel optillen waardoor er nog meer draden door de war gaan. : ( Alleen ik heb aan de kabels en stekkers gevoeld en voor mijn gevoel zat alles gewoon goe vast.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 10:12 ]


    <3

    401 schreef:
    (...)

    Volgens mij zit er geen batterij in? Maar uh, ik heb gisteren al gekeken. Weer een probleem, de computer zelf staat op een vage plek, waar bijna geen ruimte it. Dus als ik het goed wil zien moet ik de computer verschuiven, misschien nog wel optillen waardoor er nog meer draden door de war gaan. : ( Alleen ik heb aan de kabels en stekkers gevoeld en voor mijn gevoel zat alles gewoon goe vast.

    Ik dacht dat het een laptop was dus vandaar over die batterijen.
    Luister schat, ik had dat eerst ook. Ik voelde eraan en ik dacht dat alles goed zat. Toen begon ik te stressen want het was de computer van mijn zus. Het lag aan iets bij de kabels, dat er wat overheenlag of dat het niet precíes erin zat zeg maar. De kabel van je monitor ofzo, misschien zit die niet goed in het stopcontact, maar het kan ook liggen aan of ie er zelf goed in zit.. in de monitor dus. Maar als dat het niet is, is ie wel kapot. Maar dat denk ik niet zo gauw nu ik het al heb meegemaakt. 8D


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    (...)
    Ik dacht dat het een laptop was dus vandaar over die batterijen.
    Luister schat, ik had dat eerst ook. Ik voelde eraan en ik dacht dat alles goed zat. Toen begon ik te stressen want het was de computer van mijn zus. Het lag aan iets bij de kabels, dat er wat overheenlag of dat het niet precíes erin zat zeg maar. De kabel van je monitor ofzo, misschien zit die niet goed in het stopcontact, maar het kan ook liggen aan of ie er zelf goed in zit.. in de monitor dus. Maar als dat het niet is, is ie wel kapot. Maar dat denk ik niet zo gauw nu ik het al heb meegemaakt. 8D


    Ik probeer wel even uit, ( :


    <3

    401 schreef:
    (...)

    Ik probeer wel even uit, ( :

    Vertel me of het is gelukt. x

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 10:22 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Zit de stroom draad goed in het beeldscherm? Want soms als ik mijn beeldscherm verschuif gaat die ook los zitten en valt ie ook uit.

    YukiNagato schreef:
    Zit de stroom draad goed in het beeldscherm? Want soms als ik mijn beeldscherm verschuif gaat die ook los zitten en valt ie ook uit.


    Er zitten twee kabels aan het beeldscherm, ik krijg ze er beide niet uitgetrokken Volgens mij zitten ze dan goed?


    <3

    401 schreef:
    (...)

    Er zitten twee kabels aan het beeldscherm, ik krijg ze er beide niet uitgetrokken Volgens mij zitten ze dan goed?


    Als de kabels er goed inzitten zitten ze goed, het kan ook goed zijn dat de DVI (witte) of D-Sub (blauwe) kabel (die kabels die je met schroefjes moet vastdraaien) kapot is.

    tja gewoon een nieuwe kopen denk ik :)


    ?

    PixieRock schreef:
    tja gewoon een nieuwe kopen denk ik :)

    Hahahah, hoor dit. Dat is echt niet zo makkelijk als 't lijkt hoor 8D


    We accept the love we think we deserve.

    Nou, ik heb net wat gekloot en nu gaat hij weer aan -een hele verbetering- alleen op dit moment staat er 'no signal'


    <3