• Tom Kaulitz heeft echt een vriendin
    1
    2
    wa denken jullie erover?
    blij of niet blij?

    ik plaats t alleen!



    er morgen geen namen worden genoemd!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:28 ]


    I Love You

    Jonsu schreef:
    (...)
    99% van álle grappige uitspraken menen de jongens en daar zit een grote kern van waarheid in. :Y)


    dat wil ni zegge dat de waarheid is.
    miss is dat wel die 1 %
    dat weet je Cker ook van internet xD


    I Love You

    tomfreakske schreef:
    Ok ik heb wat info gevonden op een Russische site (www.kaulitz.org) en die is heel betrouwbaar.
    Informatie:
    *Ik heb er gelezen dat die meid een man heeft of toch een vriend en dat die zwart is, dus dat het Tom niet kan zijn & het zou allemaal en publiciteitsstunt zijn
    *De foto's zijn gefotoshopt, bv de wijsvinger waar ze elkaar een hand geven is wazig, de schaduwen kloppen niet, een been verkeerd gestrekt,..
    *Toch een relatie? Tom slaat de hele tijd zijn arm om haar terwijl een fan hen stiekem filmt (Tom en het meisje zitten achter glas met hun rug naar de fan)
    *Oorspronkelijk komt de meid uit Hamburg (duh ze heeft een Duitse achternaam ik vond dat al raar) & ze is dan schoonheidskoningen geworden van de Fillipijnen als ik het goed heb

    Kom nu niet af met dat ik lieg ofzo ik zeg ook maar wat er op de site staat, ik ga het ook allemaal pas echt geloven als ik het de jongens zelf hoor zeggen
    Xx


    Die site is grieks x'D

    En die foto's zijn wel echt kijk maar op: liesangeles.com en zoek dan naar tom kaulitz. Ze vertelt daar dat ze die foto's gemaakt heeft omdat ze tom een keer in et echt wilde zien en niet omdat ze hem en zijn 'vriendin?' op de foto wilde zetten.. Daarnaast kun je aan de lichtval zien dat de foto wel echt is..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    (...)

    Die site is grieks x'D

    En die foto's zijn wel echt kijk maar op: liesangeles.com en zoek dan naar tom kaulitz. Ze vertelt daar dat ze die foto's gemaakt heeft omdat ze tom een keer in et echt wilde zien en niet omdat ze hem en zijn 'vriendin?' op de foto wilde zetten.. Daarnaast kun je aan de lichtval zien dat de foto wel echt is..

    Ik zeg niet dat de foto's nit echt zijn , ik zeg dat ze bewerkt zijn & dat ik het ook maar gelezen heb dus ik weet het ook niet zeker

    & het is Russisch & niet Grieks meisje;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Jonsu schreef:
    (...)
    Natalie is Bill zijn vriendin niet, al had ik dat wel heel leuk voor hem gevonden :Y). Maar hij zal ook vast en zeker wel iemand zien. Die jongens hebben de afgelopen jaren in ieder geval niet stil gezeten :Y).


    Ik zei dan ook als en als heeft een betekenis (A)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 9:19 ]


    If you can dream it, you can do it.

    blijkbaar heeft tom eindelijk zijn droommeisje gevonden, té dun, té grote borsten en té hoerig ^^ ik ben geen hater, btw... laat dat even duidelijk zijn


    He is my Hero and I'm his Heroine

    Hooligan schreef:
    Lol zijn kop op de eerste foto, hahahahahaha.

    Slotje op aanvraag. ^^


    Let the Night embrace you