• Tom Kaulitz heeft echt een vriendin
    1
    2
    wa denken jullie erover?
    blij of niet blij?

    ik plaats t alleen!



    er morgen geen namen worden genoemd!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:28 ]


    I Love You

    SelinKaulitz schreef:
    Ik heb ergens gelezen dat ze helemaal geen model is maar dat ze de styliste van Sammy Deluxe is?
    Dat zou ookwel verklaren hoe ze elkaar leren kennen hebben aangezien het mij best onlogisch lijkt dat ze elkaar al sinds de EMA's kennen terwijl daar bijna nooits iets over gezegd is. Of toch niet dat ik dat weet.
    Is je nooit opgevallen hoe Tom keek toen hij vertelde dat hij Samy Deluxe getroffen had. Je zou bijna denken op de manier hoe hij keek, dat hij iets voor Samy voelt :'D. En waarom zouden ze zoiets zeggen? Mensen weten sowieso veel van de jongens, maar ook niet alles en ze is wel model (geweest) maar ze werkt(e) ook voor Deluxe.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Is je nooit opgevallen hoe Tom keek toen hij vertelde dat hij Samy Deluxe getroffen had. Je zou bijna denken op de manier hoe hij keek, dat hij iets voor Samy voelt :'D. En waarom zouden ze zoiets zeggen? Mensen weten sowieso veel van de jongens, maar ook niet alles en ze is wel model (geweest) maar ze werkt(e) ook voor Deluxe.


    Heb jij daar toevallig een link van?

    Hale schreef:
    (...)

    Heb jij daar toevallig een link van?
    Nee die weet ik zo niet, want ik ben geen wandelende enceclopedie, maar die zal vast wel ergens op youtube staan :3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou hehe, eindelijk. Hartstikke leuk voor hem!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Jonsu schreef:
    (...)
    Stel jij hebt een vriendje. En jij bent vetberoemd.. Hoe zou jij dan reageren als er de hele dag fotograven om je heen hangen.


    Er zijn ook filmpjes waar hij zijn arm helemaal om der heen slaat als in 'je bent van mij' dat doe je niet op die manier bij een simpele vriendin :3.


    Ergens heb je een punt, maar ik ben toch alleen maar zeker als hij het zelf zegt, óf als er een duidelijke 'kusfoto' is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Ergens heb je een punt, maar ik ben toch alleen maar zeker als hij het zelf zegt, óf als er een duidelijke 'kusfoto' is.
    I know en dat kan ik me voorstellen. Maar die zal vast en zeker snel genoeg verschijnen nu de paparazzi doorheeft dat er weer wat interesants te halen valt bij de kaulitz tweeling.


    Maar, dat bedenk ik me nu.. Is iedereen alweer vergeten dat Georg een vriendin heeft voor al jaren? Ze zijn tenslotte verloofd en je hoort er helemaal niemand meer over :Y)!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 11:02 ]


    I am your Ignis Fatuus - I don't speak human.

    Pagan schreef:
    (...)
    I know en dat kan ik me voorstellen. Maar die zal vast en zeker snel genoeg verschijnen nu de paparazzi doorheeft dat er weer wat interesants te halen valt bij de kaulitz tweeling.


    Maar, dat bedenk ik me nu.. Is iedereen alweer vergeten dat Georg een vriendin heeft voor al jaren? Ze zijn tenslotte verloofd en je hoort er helemaal niemand meer over :Y)!


    Georg is gewoon nietr intersant voor de paparazii denk ik.

    Achja georg heeft idd al jaren een vriendin.

    Pagan schreef:
    (...)
    I know en dat kan ik me voorstellen. Maar die zal vast en zeker snel genoeg verschijnen nu de paparazzi doorheeft dat er weer wat interesants te halen valt bij de kaulitz tweeling.


    Maar, dat bedenk ik me nu.. Is iedereen alweer vergeten dat Georg een vriendin heeft voor al jaren? Ze zijn tenslotte verloofd en je hoort er helemaal niemand meer over :Y)!


    De tweeling, zal altijd meer aandacht trekken dan G&G. Het is nou eenmaal zo, dat de tweeling de band maakt. x)

    Jonsu schreef:
    Is je nooit opgevallen hoe Tom keek toen hij vertelde dat hij Samy Deluxe getroffen had. Je zou bijna denken op de manier hoe hij keek, dat hij iets voor Samy voelt :'D. En waarom zouden ze zoiets zeggen? Mensen weten sowieso veel van de jongens, maar ook niet alles en ze is wel model (geweest) maar ze werkt(e) ook voor Deluxe.


    Zoals Hale zegt, zou ik ook een link willen van wat Tom over Samy zei, alsjeblieft.
    En hoewel ik het dus nog niet gezien heb, wil ik wel even zeggen dat het zijn idool is, dus dat ik het heel normaal zou vinden als hij zou grijnzen of heel hyper doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Pagan schreef:
    I know en dat kan ik me voorstellen. Maar die zal vast en zeker snel genoeg verschijnen nu de paparazzi doorheeft dat er weer wat interesants te halen valt bij de kaulitz tweeling.


    Maar, dat bedenk ik me nu.. Is iedereen alweer vergeten dat Georg een vriendin heeft voor al jaren? Ze zijn tenslotte verloofd en je hoort er helemaal niemand meer over :Y)!


    Verloofd?
    Ik heb iets gemist blijkbaar. :p
    Als je doelt op dat interview met Sacha bij de Comet 2010, ze waren maar een beetje aan het grappen over Georg en zijn vriendin, er werd helemaal niks officieel gezegd ofzo.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ok ik heb wat info gevonden op een Russische site (www.kaulitz.org) en die is heel betrouwbaar.
    Informatie:
    *Ik heb er gelezen dat die meid een man heeft of toch een vriend en dat die zwart is, dus dat het Tom niet kan zijn & het zou allemaal en publiciteitsstunt zijn
    *De foto's zijn gefotoshopt, bv de wijsvinger waar ze elkaar een hand geven is wazig, de schaduwen kloppen niet, een been verkeerd gestrekt,..
    *Toch een relatie? Tom slaat de hele tijd zijn arm om haar terwijl een fan hen stiekem filmt (Tom en het meisje zitten achter glas met hun rug naar de fan)
    *Oorspronkelijk komt de meid uit Hamburg (duh ze heeft een Duitse achternaam ik vond dat al raar) & ze is dan schoonheidskoningen geworden van de Fillipijnen als ik het goed heb

    Kom nu niet af met dat ik lieg ofzo ik zeg ook maar wat er op de site staat, ik ga het ook allemaal pas echt geloven als ik het de jongens zelf hoor zeggen
    Xx

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 17:33 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Uneventful schreef:
    ik vind zijn vriendin lelijk.

    hij is lelijker


    You can't not look cool with a crossbow.

    ze was wel met Tom en Bill bij zo n concert weetje nog?


    I Love You

    BillVerstand schreef:
    ze was wel met Tom en Bill bij zo n concert weetje nog?


    Natalie ook, en die wordt ook vaak aan Bill gelinkt, hoewel er daar niks van waar is.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Natalie ook, en die wordt ook vaak aan Bill gelinkt, hoewel er daar niks van waar is.

    jaa ik dacht ok dat Natalie met Bill had maar natalie is dacht ik 33 jaar!


    I Love You