• Tom Kaulitz heeft echt een vriendin
    1
    2
    wa denken jullie erover?
    blij of niet blij?

    ik plaats t alleen!



    er morgen geen namen worden genoemd!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 21:28 ]


    I Love You

    Als het zo is ben ik echt blij voor hem <3
    Nu moet Bill alleen nog naar mijn toe komen en dan zijn ze allemaal blij (nerd)


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    die foto's zien er echt super fake uit ;-S volgens mij is dat Tom helemaal niet hoor...


    "Music was there for me when you weren't."

    NorikoYawari schreef:
    die foto's zien er echt super fake uit ;-S volgens mij is dat Tom helemaal niet hoor...

    haha, nee het is zeker wel Tom.
    En ze hebben ook zeker wel handen vast, anders heeft zij wel een heel erg misvormde hand ;P

    Ach het werd toch wel een keer tijd. Of misschien hebben ze al heel lang..
    You'll never know tot hij het zelf toegeeft..


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    haha, nee het is zeker wel Tom

    OMYFREAKINGGOSH, Fack it... ik ben echt dom zeg... maarja, ze zijn de laatste wel heel erg veranderd... - ashamed - Tom lijkt op die foto's wel langer en dunnen :-/


    "Music was there for me when you weren't."

    ZeroGravity schreef:
    Móest het zo zijn, I don't really care. Ik ben blij voor hem als zij hem gelukkig maakt, maar ik vind haar er wel een beetje uitzien alsof hij wat beters had kunnen krijgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jonsu schreef:
    Hij heeft al heel lang een relatie met dat meisje. Ze is model (dat kun je ook wel aan haar zien), komt volgens mij uit de Filipijnen en haar vader is een of andere hoge pief in LA. Maar, dat gerucht ging al een half jaar rond volgens mij.


    Hoe weet jij dat? (gewoon vraag, niet slecht bedoeld)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    Let it come and let it be

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    Geweldig! Ik zag die foto's en dacht ; niemand heeft gezegd dat dit zn vriendin is..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Sodom schreef:
    Ik vind haar best wel ... nouja, sletterig overkomen, of ligt dat aan mij?
    Maar als het echt zo is ben ik blij voor hem. ^-^


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat ik er van vind? Het maakt mij niet echt uit met wie sterren omgaan. laat ze lekker, het zijn ook mensen. Wij doen hetzelfde, alleen er worden geen foto's van gemaakt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Jonsu schreef:
    Hij heeft al heel lang een relatie met dat meisje. Ze is model (dat kun je ook wel aan haar zien), komt volgens mij uit de Filipijnen en haar vader is een of andere hoge pief in LA. Maar, dat gerucht ging al een half jaar rond volgens mij.
    En voor de mensen die commentaar hebben op hoe ze eruit zien; Look at your own face. Wie zijn wij om anderen te beoordelen..?


    Zoals meerderen het zich afvragen; hoe weet je dit? Het is nog nooit bevestigd.


    Numbers.

    C18 schreef:
    Kun je tegenwoordig niet naast iemand van het andere geslacht lopen zonder dat je een stel bent?


    I´m nothing special.

    idc
    zolang hij er gelukkig mee is :')
    al vind ik haar wel eng kijken op de tweede foto


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Jonsu schreef:
    Hij heeft al heel lang een relatie met dat meisje. Ze is model (dat kun je ook wel aan haar zien), komt volgens mij uit de Filipijnen en haar vader is een of andere hoge pief in LA. Maar, dat gerucht ging al een half jaar rond volgens mij.
    En voor de mensen die commentaar hebben op hoe ze eruit zien; Look at your own face. Wie zijn wij om anderen te beoordelen..?


    Nou, dat gerucht is niet bij mij aangekomen in ieder geval. Terwijl ik toch aardig op de hoogte ben van TH. Hmmm... Ken jij ze toevallig? x') -joke- Hoe heet ze dan? Want als ze een model is wil ik wel effe foto's zoeken om te kijken (a).

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 22:16 ]

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Zoals meerderen het zich afvragen; hoe weet je dit? Het is nog nooit bevestigd.
    & @ the rest die me dit vroeg. Denk je nu serieus dat ze zomaar zouden zeggen:"O ja ik heb een vriendin, haar naam is **** en ze is die en die?" Ze hebben altijd gezegd dat ze eerlijk zouden zijn over vriendinnetjes en daar hebben ze niet over gelogen, enkel heeft niemand ze meer vanaf zomer 2010 gevraagd of ze iemand 'zien' of een relatie hebben, dus dan is er voor hen ook geen reden voor 'zomaar' te zeggen met wie ze gaan zodat ze weer extra aandacht en nog minder privacy krijgen.

    Hoe ik dit weet; er was een magische bron genaamd het Internet :Y). Uiteindelijk na zoveel jaar Tokio Hotel heb je vanzelf wel door wanneer iets echt is en wanneer niet. Dat meisje huppelt al vanaf zomer 2010 om Tom heen en ze kennen elkaar al sinds de EMA's van 2009. Ze gaat mee naar allerlei plechtigheden en intieme uitjes van de tweeling. Foto's staan allemaal op het internet :Y).

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 22:36 ]


    Wie du mir, so ich dir.