• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Tholomew Crimson AdRackam:

    'Daniels, naald en draad.', stamelde ik, terwijl ik veel bloed ophoestte. Dit was heel erg ongebruikelijk, aangezien die wond er al acht jaar zat en toch elke keer weer open ging. Toen Daniels terugkwam met de benodigde spullen, zag ik de angst in Jamielynn's ogen. 'Het zit maar bij mijn hart. Als je verkeerd steekt, dan ben ik dood, en dan? Dat is maar een persoon van de miljarden.', zei ik rustig, terwijl ik naar de lucht staarde. 'Maar je doet niks verkeerd. Ik vertrouw op jou en je vaste hand.'


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jamielyn Skye Menson - Skypirate
    Ik slikte en haalde diep adem.
    "Dit gaat pijn doen," zei ik lichtjes trillerig.
    Ik nam de naald en draad van Daniels aan en sloot even mijn ogen. Hier gingen we dan. Voorzichtig begon ik de wonde te hechten. Ik kreeg mijn trillende hand met moeite onder controle. Laat me nu alsjeblief geen fout maken.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Catheryn
    Ik keek op en zag Addison staan, ze bood me aan samen te gaan vliegen.
    'Kunnen we dan gelijk even praten,' vroeg ik voorzichtig. Addison knikte.

    We zaten aan boord van een klein schip, Addison stuurde, ik zat naast haar.
    'Waar wilde je over praten,' vroeg ze glimlachend.
    'Tholomew,' begon ik kalm, 'je weet, dat Tholomew van niemand is, dat je hem moet delen? Ik heb er geen probleem mee, en gun het jou even goed, maar je lijkt het er soms moeilijk mee te hebben,' vertelde ik voorzichtig. Addison zuchtte, maar deed uiteindelijk haar mond open om iets te zeggen...


    Let it come and let it be

    Addison Black

    Ik zuchtte diep en glimlachde toen "Ik vin tholomew heel aardig, en je kan soms goed met hem praten" mijn gedachten gingen terug aan het gesprek van daarnet "en hij kan goed met mij praten, en zolang hij mij wilt zal ik daar geen probleem mee hebben, en ik weet dat hij niet van een persoon is" ik draaide me om zodat ik Catheryn aankeek "Maar we hebben altijd al goed met elkaar kunnen opschieten, en ik laat een man dat ook niet afnemen" ik grinnikte even "Jij bent een van de weinig meisjess die echt pit hebben! En dat is awesome" ik haalde mijn blik weer even weg om naar de lucht voor ons te kijken "maar om dat lange verhaal kort te maken, zolang ik het niet hoef te zien heb ik er geen probleem mee dat jullie" ik slikte "het, je weet wel, doen"

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 14:15 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Catheryn

    De woorden van Addison deden me goed. 'Dat gevoel heb ik ook over jou,' zei ik met een glimlach. Dromerig staarde ik naar buiten. 'Weet je,' begon ik, 'vroeger stond ik op dezelde plaats als Tholomew nu staat. Ik woonde in een soort opvang tehuis, maar dan zonder leiding, we paste op elkaar. Ik was de jongste, ik was veertien. Er waren drie jongens waar ik vaak mee om ging, ik ging van kamer naar kamer. Ze accepteerde het van elkaar, ze waren bereidt me te delen, ik vroeg ze waarom ze het accepteerde. Ze zeiden: "We houden alle drie van je, we hebben de keus. Of we delen je, of we krijgen niets, we pakken elkaar niets af, en we verdienen alle drie liefde, dus is er maar één keus," dat zijn échte vrienden. Ik hoop dat wij ook zo sterk kunnen zijn.' Ik glimlach naar Addison.
    Uit het niets bedacht ik me, hoe ik ze had moeten verlaten, tranen prikten in mijn ogen, maar ik weigerde ze los te laten. Ik kan ze niet wreken en Tjerkov verslaan, met tranen die over mijn wangen stromen, bedacht ik me.


    Let it come and let it be

    Paige Emily Dawn ~ The Sphere, gevangene.
    Ik had weer plaats genomen op mijn bed en hield me bezig met het borstelen van mijn haren, een kam had ik nog net tot mijn geschikking. Opeens zag ik Drake komen, ergens was ik bang voor wat hij wou, je wist maar nooit, maar ik voelde me woedend. Woedend tegenover iedereen hier. Het viel me mee dat ze me nog geen halsbandje hadden omgedaan of me misbruikt. Ik mocht mezelf eigenlijk nog wel gelukkig preizen, ook met het feit dat ze me hadden laten leven, want ik zou hieruit komen en wraak nemen. Ondanks dat hij er nu was, ging ik rustig door met waar ik mee bezig was, mijn haar borstelen. Koppig keek ik de andere kant op, ik had afgesproken met mezelf om me rustig te houden, het vermoeden bij hun opwekken dat ik braaf en gehoorzaam zou zijn in de hoop op een beetje meer vrijheid en een kans om te ontsnappen. Maar ik was gewoon chagerijnig, dat werd je ook wel als je al zo lang alleen opgesloten zat. Een praatje had ik inderdaad wel gewild, maar Drake vertrok weer zo gauw als hij gekomen was en ik was weer alleen. Gezellig. Zou Drake nog terugkomen na zijn gepsrek met Tjerkov? Ik gruwelde bij het dneken aan die man, ik haatte hem, met heel mijn hart.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:41 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wie bevrijd Paige even? :Y) :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Tholomew Crimson AdRackam:

    Ik hijgde, terwijl ik steeds lichter in mijn hoofd werd. 'Het gaat goed zo.', kreunde ik. Met alle kracht die ik over had, greep ik een flesje rum, en nam een paar slokken, waardoor ik me al een stuk beter voelde. 'Ik denk dat het binnenkort volle maan wordt.', hoorde ik mezelf droogjes zeggen. Aangezien er geen medische verklaring achter het openspringende litteken zat, moest er wel iets magisch achter zitten. Althans, dat vond ik. Toen ik zag dat Jamielynn klaar was, goot ik wat rum op de hechtingen. Een stekende pijn vloog door mijn borst, en even snakte ik naar adem. 'Klaar.', zei ik daarna droogjes. Mensen hartaanvallen geven, daar was ik een pro in, volgens mij.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Jamielynn Skye Menson - Skypirate
    Ik deinsde geschrokken achteruit.
    "Holy fu..." mompelde ik.
    Ik zakte opgelucht als een zak in elkaar en sloot mijn ogen. Ik veegde wat druppeltjes angstzweet van mijn voorhoofd en veegde mijn handen af aan mijn sjaal. Die kon ik ook wel wegsmijten.
    "En vertel me nu eens wat er gebeurd is," zei ik streng.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:42 ]


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Ben ik de enige die vind dat iemand Tjerkov moet spelen? GEwoon een coole dude van een jaar of 25? :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een jaar of 25? Dan kreeg hij een dochter op zijn 7e!:'D


    everything, in time

    @Marléné, Daar dacht ik ook al aan : 'D


    Let it come and let it be

    Ohja! :'D Haha, hij heeft een dochter. DAn een oudere gozer :'D Hahha.

    > Mwuah, Sevda, kan jij Drake niet op paige afsturen? Ik verveel me de pleurus en voor zover ik weet is de rest bezig.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:50 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Drake
    Ik keek de bewaker strak aan, en hij vertrok. Ik opende de deur en keek Paige aan. Voorzichtig kroop ze tegen de muur, de deur deed ik achter me dicht en op slot. Paige zat nu samen met mij vast, ik moest íémand overheersen.
    'Jíj, ben van míj,' zei ik dreigend. Paige stond op en keek naar beneden, door de lok die voor haar gezicht hing, kon ik geen emotie uit haar ontrafelen. Met twee handen greep ik haar shirt vast en gooide haar genadeloos terug op het bed. 'Je bent een verrader, dat maakt jou van mij, laat me zien wat je nog kunt. Amuseer me.'


    Let it come and let it be

    Tholomew Crimson AdRackam:


    Ik zweeg. 'Dat komt nog.', zei ik uiteindelijk maar, en stond op. Eerlijk gezegd had ik er niet echt trek in dat iedereen het nu te weten zou komen...


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)